Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید شد؛ غیبت مسی و نیمار در دیدار فردا شب پی اس جی

© REUTERS / Pascal Rossignol Лионель Месси и Неймар из Пари Сен-Жермен во время тренировки
Лионель Месси и Неймар из Пари Сен-Жермен во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
دو ستاره اهل آمریکای جنوبی پی اس جی فردا شب نمیتوانند تیم شان را در رقابت های لوشامپیونه همراهی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پی اس جی فردا در هفته پنجم رقابت های لوشامپیونه فرانسه در ورزشگاه اختصاصی اش میزبان تیم تازه صعود کرده کلرمونت خواهد بود.

در حالی که انتظار میرفت برای نخستین بار باشگاه فرانسوی از ستاره آرژانتینی اش در پارک د پرنس رونمایی کند، اما با تایید مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسی ها، نام مسی و نیمار دو ستاره این تیم از فهرست پی اس جی برای تقابل با حریفش خط خورده است.

دلیل خط خوردن نام این دو ستاره، حضور مسی و نیمار در رقابت های ملی در منطقه آمریکایی جنوبی و دیر رسیدن این دو بازیکن به خاطر مسافت راه به پاریس عنوان شده است.

پوچتینو در نشست خبری قبل از این دیدار گفت:« بازیکنان آمریکای جنوبی ما مانند لیندرو پارادس، مسی، آنخل دی ماریا و نیمار در این بازی حاضر نخواهند بود.»

​پی اس جی که مصدومیان زیاد و شاخصی مانند سرخیو راموس، مارکو وراتی، کولین داگبا، خوان برنات، لاوین کورزاوا و اسماعیل غربی را در ترکیبش دارد، در خصوص استفاده از کیلیان امباپه نیز مردد است.

سرمربی پی اس جی در رابطه با دیگر ستاره تیمش امباپه که در بازی های ملی با خروس ها مصدوم شد نیز گفت: « کیلیان چهارشنبه به تمرینات برگشت و در حال حاضر نیز با ما تمرین می‎‌کند، فردا خواهیم دید که آیا در ترکیب حضور پیدا میکند یا نه.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала