Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جدید «آگوئرو» درباره جدایی مسی از بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEA المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد
 المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
مهاجم جدید کاتالان‌ها مدعی شد که تمام تلاش خود را برای یک فصل خوب با بارسلونا و دعوت شدن به تیم ملی آرجنتین برای بازی در جام جهانی قطر بکار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو مهاجم آرجنتینی بارسلونا در مصاحبه‌ای که با آر‌ای سی وان انجام داده مدعی شده که از شنیدن خبر جدایی لیونل مسی شوکه شده، اما هرگز به ترک بارسلونا فکر نکرده است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
ورزش
سکوت مسی شکست: با ما مثل بازنده‌ها رفتار می‌شد

آگوئرو درباره جدایی مسی از بارسلونا گفت:«من با مسی صحبت کردم، اما زیاد از او سوال نپرسیدم، زیرا نمی‌خواستم او را اذیت کنم. او در حین مسابقات کوپا آمریکا به من گفت که به نظر می‌رسد مشکل خود را حل می‌کند. وقتی برگشت به من گفت که تلاش می‌کند با باشگاه به توافق برسد، اما آنچه در آن پنجشنبه اتفاق افتاد، من را هم مانند بقیه شوکه کرد.»
آگوئرو در ادامه درخصوص بازی در جام جهانی قطر گفت:«من و مسی را در قطر در جام جهانی خواهید دید. من می‌خواهم فصل خوبی داشته باشم تا برای جام جهانی به تیم ملی دعوت شوم. من هرگز سابقه قهرمانی در اسپانیا را ندارم و می‌خواهم فاتح لالیگا و جام حذفی شوم.»
خرید جدید بارسلونا پس از چند فصل موفق در منچسترسیتی با روی کار آمدن خوان لاپورتا به جمع آبی‌واناری‌ها اضافه شد، اما هنوز نتوانسته به دلیل مصدومیت برای بارسا به میدان برود و همچنان در حال طی کردن دوران درمان است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала