Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخابی جام‌جهانی 2022؛ پیروزی آرجنتین با هت‌تریک مسی؛ ادامه صدرنشینی برازیل

© AP Photo / Andre PennerArgentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
تیم‌های ملی آرجنتین و برازیل با درخشش لیونل مسی و نیمار موفق شدند مقابل بولیوی و پرو پیروز شوند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2022 در منطقه آمریکای‌جنوبی، تیم‌های ملی آرجنتین و برازیل 3 امتیاز دیگر کسب کردند.

آرجنتین در روند خوب خود به راحتی و با نتیجه 3 - 0 بولیوی را شکست داد تا رده دوم را حفظ کند. لیونل مسی در این بازی هت تریک کرد و با عبور از رکورد گل های پله، بهترین گلزن ملی تاریخ آمریکای جنوبی شد.

در دیگر دیدار، برازیل هم که به مصاف پرو رفته بود با گل‌های ریبیرو در دقیقه 15 و نیمار در دقیقه 40 برنده از میدان بیرون آمد تا با 24 امتیاز به صدرنشینی ادامه دهد.

در منطقه آمریکایی جنوبی 10 تیم در یک گروه به رقابت می پردازند که از این جمع 4 تیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند و تیمپنجمهم راهی پلی آف خواهد شد.

نتیجه مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی

اروگوئه 1 - 0 اکوادور  

کلمبیا 3 – 1 شیلی

پاراگوئه 2 - 1 ونزوئلا

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала