Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنابئو جدید آماده پذیرایی از سلتا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
بازسازی استادیوم رئال مادرید در مراحل تکمیلی قرار دارد و باشگاه پایتخت اسپانیا بزودی می‌تواند از آن استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از گزارش رسانه های اسپانیایی، کارگران به صورت 24 ساعته و در سه شیفت به صورت فشرده در روزهای اخیر کار کردند تا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به بازی یکشنبه رئال در برابر سلتاویگو آماده کنند.

در حال حاضر جدیدترین تصاویر از تونل و رختکن برنابئو منتشر شده است که نشان میدهد این استادیوم برای میزبانی از مهمانان رئالی شکلی ندارد.

البته قرار است در یک سال و سه ماه آینده نیز روند ساخت و ساز برنابئو ادامه داشته باشد تا در زمان موعود یعنی اوایل سال 2023 این استادیوم به بهره برداری کامل برسد.

گزارش شده است که در روزهای بازیهای خانگی رئال مادرید در فصل جاری لالیگا، ساخت و ساز متوقف می شود تا هواداران بتوانند در استادیوم حضور پیدا کنند.

طبق گزارش ها، برای بازی یکشنبه رئال برابر سلتا، قرار است 20 هزار هوادار رئال در ورزشگاه باشند. این در حالیست که بر اساس قوانین دولت اسپانیا، حدود 50 هزار نفر می تواننند در استادیوم باشند و کهکشانی را تشویق کنند.

به نظر می رسد رئال مادرید بیش از حد مجاز می خواهد پروتکل ها را رعایت کند و البته احتمالا عدم آمادگی کامل ورزشگاه یکی از دلایلی است که باعث شده تا مدیران رئال فعلا از حداکثر ظرفیت مجاز استفاده نکنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала