Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرارداد جدید پیترچک با تیم هاکی روی یخ فینیکس

© AFP 2023 / Kirill KUDRYAVTSEVپتر چک Petr Cech
پتر چک  Petr Cech - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
پیترچک اسطوره چلسی بار دیگر با تیم هاکی روی یخ "گیلدفورد فینیکس" قرارداد به امضا رساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پتر چک دروازه‌بان سابق چلسی دوباره با تیم هاکی روی یخ  "گیلدفورد فینیکس" قرارداد کرد.

این بازیکن 39 ساله که در دوران حرفه‌ای خود به عنوان دروازه‌بان شماره یک آرسنال نیز به سر می‌برد، در سال 2019 دست به انتخاب یک ورزش جدید زد.

او به عنوان بازیکن تیم هاکی روی یخ مستقر در "گیلفورد" به میدان رفت و در طول فصل 20-2019 شش بار برای آنها بازی کرد. در اولین بازی خود او جایزه بهترین بازیکن مسابقه را پس از نمایش عالی دریافت کرد.

چک چندین حفظ توپ درخشان انجام داد و سپس دو پنالتی را متوقف کرد تا در نهایت گیلدفورد برنده شود.

با وجود موفقیت فوری، چک - که همچنان نقش خود را به عنوان مشاور فنی و عملکردی در چلسی حفظ می‌کند - تصمیم گرفت قرارداد خود را با فینیکس تمدید نماید.

این به این دلیلی بود که او به طرز شگفت آوری در تیم 25 نفره چلسی در لیگ برتر برای فصل 2020–21 حضور داشت، با وجود این‌که یک سال قبل از بازی‌های فوتبال بازنشسته شده بود.

قبل از پیوستن به گیلدفورد در سال 2019 چک گفت: "من خوشحالم که فرصتی برای بازی با فینیکس برای کسب تجربه بازی وجود دارد. امیدوارم بتوانم به این تیم جوان برای رسیدن به اهدافش در فصل کمک کنم و تا زمانی که شانس بازی دارم تا جایی که ممکن است برنده شوم. پس از 20 سال فوتبال حرفه‌ای این برای من یک تجربه فوق العاده خواهد بود که بازی‌ای را انجام دهم که در بچگی دوست داشتم تماشا کنم و بازی کنم."

هنگام بازی در گیلدفورد چک یک کلاه ایمنی مخصوص داشت که نشانه‌های چلسی و آرسنال را در دو طرف نشان می‌داد و همچنین یونیون جک، تاور بریج ، بیگ بن و  لندن آی را هم به نمایش می‌گذاشت.

روی بند چانه نیز ادای احترام به قهرمان هاکی روی یخ چک - دومینیک هاشک بزرگ، یکی از بزرگترین بازیکنان لیگ ملی هاکی و قهرمان جمهوری چک بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала