نبنزیا: مقامات جدید افغانستان می توانند منطقه را از خطر مواد مخدر خلاص کنند

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: مقامات جدید افغانستان می توانند منطقه را از خطر مواد مخدر خلاص کنند
نبنزیا: مقامات جدید افغانستان می توانند منطقه را از خطر مواد مخدر خلاص کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت: روسیه انتظار دارد تهدید مواد مخدر را طالبان از بین ببرد.

سیاست بنیادی پرتگال به ارتباط مواد مخدر نتائیج به بار می آورد. چرا تمام جهان آن را جهت مبارزه با این شر به کار نمی گیرد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
تعهد طالبان برای جلوگیری از کشت مواد مخدر
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: روسیه انتظار دارد که مقامات جدید افغانستان منطقه را از خطر مواد مخدر ناشی از خاک این کشور خلاص کنند.
او گفت، که افغانستان همچنان بزرگترین تامین کننده مواد افیونی در جهان است. همانطور که نماینده دائم روسیه اشاره کرد، بیش از دو سوم ولایت های این کشور هیروئین تولید می کنند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل افزود: "ما دائماً در این مورد صحبت کردیم، ما واقعاً نمی خواستیم بشنویم. به طور سنتی، پوشش نسبتاً محدود این گزارش در گزارش دبیرکل (سازمان ملل متحد) افسرده کننده است. متأسفانه تلاش های دولت قبلی به وضوح برای مبارزه با این شر کافی نبود. علاوه بر این ، مقیاس کشت تریاک به طور قابل توجهی افزایش یافته است. ما امیدواریم که مقامات جدید بتوانند، همانطور که گفتند، این مشکل را حل کرده و منطقه را از تهدیدات مواد مخدر ناشی از قلمرو افغانستان خلاص کنند".
یادآوری می کنیم، که در اوایل ماه اگوست، طالبان حملات خود را علیه نیروهای دولتی این کشور افزایش دادند، در 15 اگوست جنگجویان طالبان وارد کابل شدند و روز بعد اعلام کردند که جنگ به پایان رسیده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала