Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد آنچلوتی از صحبت‌های رئیس یوفا؛ کارلتو از فلورنتینو دفاع کرد + ویدیو

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از صحبت‌های چفرین رئیس یوفا در مورد این باشگاه اظهار تعجب کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم رئال مادرید برای بازی یکشنبه شب برابر سبلتاویگو آماده شده و این کار برای آنچلوتی ایده‌آل نیست زیرا این تیم با گروهی از مصدومیت‌های زیاد روبرو است و همچنان برخی بازیکنان هم از بازی‌های ملی دیر برگشته‌اند.

او لوکا مودریچ و ناچو را در اختیار خواهد داشت اما ادواردو کاماوینگا برای اولین حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آماده است. مربی ایتالیایی قبل از بازی در مصاحبه با مطبوعات تأکید کرد که بازگشت در برنابئو چقدر خاص است.

او گفت: "این درست است که برای همه و همچنین برای ما بازگشت به ورزشگاهی که همیشه به تیم کمک کرده، چقدر خاص است. ما باید در بازگشت، خوب بازی کنیم. این هدف اصلی است - بُرد، بازی خوب و نمایش درست."

پس از انتقاد الکساندر چفرین رئیس یوفا از فلورنتینو پرز، سرمربی رئال مادرید از ریاست باشگاه‌اش دفاع کرد.

آنچلوتی گفت: "برای من عجیب به نظر می‌رسید که سازمانی به اندازه یوفا درباره باشگاه و رئیسی که 13 قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کرده چنین صحبت کند. اگر رئيس كه 13 قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورده ناتوان باشد، بقيه چگونه هستند؟"

خرید جدی باشگاه یعنی کاماوینگا به خوبی با گروه ادغام شده و می‌تواند فردا در ترکیب حضور داشته باشد.

او در مورد این پسر 18 ساله گفت: "او خوب کار می‌کند، هیجان زده و انگیزه دارد که اینجا باشد. او خوب تمرین کرده و برای بازی فردا در دسترس است."

برخی ستاره‌ها به دلیل حضور در تیم ملی، زمان کافی برای تمرین با گروه نداشته‌اند، کارلتو در این باره به خبرنگاران گفت:

"برخی فقط کمی تمرین کرده‌اند اما فکر می‌کنم هیچ مشکلی ندارند و آماده بازی هستند، اما من با آنها صحبت خواهم کرد."

مادرید تابستان امسال سعی کرد کیلیان امباپه را از پاری‌سن‌ژرمن بگیرد و در نهایت ناموفق بود اما آنچلوتی به تیم‌اش در آینده مطمئن است.

سرمربی رئال مادرید گفت: "این ناامید کننده نیست اما او البته بازیکن بزرگی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم."

لوس بلانکوس معمولاً در طول فصل برنامه شلوغی دارد و در همه زمینه‌ها رقابت می‌کند و آنچلوتی معتقد است بازیکنان باید تا آنجا که ممکن است به آنها کمک شود.

مربی ایتالیایی معتقد است: "در تقویم مشکلی وجود دارد و همه ما باید برای حل آن همکاری کنیم. من فکر می‌کنم خوب است که لالیگا برای مراقبت از بازیکنان تصمیم بگیرد. بازیکنان این روزها بازی‌های زیادی دارند و ما باید با این مشکل کنار بیاییم."

او همچنین معتقد است که ادن هازارد در حال بازگشت به بهترین حالت‌اش است:

"او خوب است و در حال بازگشت به هازاردی است که همه می‌شناسیم. من هیجان زده هستم زیرا او به بازیکن قبلی‌اش بر می‌گردد."

در فصل جاری تعداد زیادی از گزینه‌های خط میانی در اختیار باشگاه است و آنچلوتی تأکید کرده که بازیکنان باید منتظر نوبت باشند:

"رقابت زیادی وجود دارد زیرا من بهترین بازیکنان جهان را دارم. همه می‌گویند، نه فقط من. من کاسمیرو، کروس، مودریچ، ایسکو، والورده، سبایوس و کاماوینگا را دارم، اما نمی‌توانم همه آنها را یکباره بازی بدهم. مهم این است که آنها صبور باشند و تصمیمات مرا بپذیرند."

تونی کروس که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، نمی‌تواند به زودی به میدان برگردد.

آنچلوتی می‌گوید: "ما عجله‌ای نداریم، او بهتر می‌شود و من نمی‌گویم که زود بر می‌گردد اما او بر خواهد گشت. ما می‌خواهیم این کار را به آرامی انجام دهیم."

در این اواخر فُرم گرت بیل بهتر شده اما آنچلوتی معتقد است که می‌تواند او چیزهای بیشتری بدهد:

"او شروع خوبی داشت و باید ادامه دهد. من فکر می‌کنم او هنوز می‌تواند پیشرفت کند و در بهترین سطح‌اش باشد. من باید فردا زمانی تصمیم بگیرم که همه بازیکنانی که با تیم‌های ملی خود بازی کرده‌اند در اختیار داشته باشم."

طرفداران برای اولین بار از قبل از همه‌گیری در تعطیلات آخر هفته به برنابئو باز خواهند گشت و آنچلوتی می‌داند که از آنها انتظار یک عملکرد عالی را خواهند داشت.

وی در پایان گفت: "اگر بازیکنان همه چیز را در زمین بدهند، هواداران می‌توانند بنشینند و استراحت کنند. همه بازیکنان می‌دانند که هواداران از آنها چه انتظاری دارند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала