Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان حمله فمینیست‌ها به معارفه رونالدو

© REUTERS / CARL RECINEManchester United fans hold a cutout of Cristiano Ronaldo during the game at Wolves on Sunday 29 August 2021
Manchester United fans hold a cutout of Cristiano Ronaldo during the game at Wolves on Sunday 29 August 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی امروز اولین بازی خود را در منچستریونایتد خواهد داشت اما شاید شب آرامی در انتظار او نباشد.

به گزارش اسپوتنیک، گروه های فمینیستی در نظر دارند که در اولین بازی رونالدو در ترکیب شیاطین سرخ رد مقابل نیوکاسل، اعتراض خود را به این بازیکن ابراز کنند.

در حقیقت رونالدو اخیرا به تجاوز به کاترین مایورکا مدل آمریکایی در هتلی در لاس وگاس در ژوئن 2009 متهم شده بود. 

کریستیانو رونالدو بارها این خبر را تکذیب کرده و این ادعا را جعلی خوانده است. مایورکا شکایتی را به دست پلیس لاس وگاس رسانده بود.

ستاره پرتگالی برای پرداخت غرامتی به مبلغ 316 هزار یورو به عنوان حق السکوت با این زن به توافق رسیده بود. پلیس در سال 2019 این پرونده را به علت نبود شواهد بست و در نهایت رونالدو از اتهام مبرا شد.

می بعد مایورگا خواستار دریافت 65 میلیون یورو به عنوان غرامت شد که این پرونده هنوز در جریان است. مایورکا گفته است که زمانی که دریافت حق السکوت را از رونالدو پذیرفته، از نظر ذهنی "ناتوان" بوده است.

وکلای رونالدو وجود قراردادی برای پرداخت حق السکوت را تائید کرده اند اما می گویند که امضای این قرارداد به هیچ وجه به معنی پذیرش تقصیر نبوده است. 

در حال حاضر مقامات پلیس منچستر در  مقابل اعتراضات احتمالی گروه های فمینیستی در حالت آماده باش هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала