Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین برتری و نخستین کلین شیت توپچی‌ها در شب بازگشت کاپیتان + ویدیو/عکس

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHФинал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
عضو شوید
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و آرسنال در زمین حریف و خانه به برتری‌های ارزشمندی دست یافتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته چهارم از بازی‌های لیگ برتر انگلیس، امشب چند بازی انجام شد که در دو بازی حساس منچسترسیتی در کنیگ پاور با یک گل از سد لسترسیتی گذشت و آرسنال در اماراتس با همین نتیجه نوریچ سیتی را برد.

منچسترسیتی در زمین حریف سخت‌اش نیمه اول را بدون گل سپری کرد اما در دقیقه 62 با تنها گل برناردو سیلوا پیش افتاد و آنرا تا پایان حفظ کرد.

با این برتری من‌سیتی 9 امتیازی شد و رده سوم را به خود اختصاص داد

در دیگر دیدار تیم آرسنال که سه بازی اول فصل را با شکست سپری کرده بود، به اولین پیروزی فصل‌اش رسید تا در شب بازگشت اوبامیانگ، پس از سه شکست متوالی، طعم پیروزی را با چاشنی کلین شیت بچشد.

در این بازی نیمه اول را دو طرف با تساوی 0-0 سپری کردند اما در دقیقه 66 نیمه دوم این ستاره گابنی بود تا برتری توپچی‌ها را تثبیت نماید. با این برتری اولین سه امتیاز این تیم در فصل جدید لیگ جزیره به دست آمد و با آن در ردیف شانزدهم جدول ایستاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала