Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لورکوزن 3 دورتموند 4؛ پیروزی دراماتیک دورتموند در شب درخشان هالند + عکس

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در شب درخشش ارلینگ هالند، به برتری بزرگ دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال بوروسیا دورتموند و بایرلورکوزن امشب از ساعت 6:00 شام به وقت کابل در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با برتری دراماتیک زنبورها همراه شد.

در این دیدار، لورکوزن نیمه اول را 2-1 به برتر رسید که ویرتز در دقیقه 9 میزبان را پیش انداخت اما هالند روی پاس مونیر در دقیقه 37 بازی را به تساوی کشید. تلاش سرخ‌وسیاه پوش میدان ادامه داشت تا این‌که توانستند در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول توسط پاتریک شیک روی پاس ویرتز به گل دوم دست یابند و پیروز به رختکن بروند.

نیمه دوم را دورتموندی‌ها هجومی آغاز کردند و خیلی زود بازی را به تساوی کشیدند. جایی که خوان برنات روی پاس هالند در دقیقه 49 بازی گل تیم‌اش را به ثمر رساند.

درادامه و 6 دقیقه بعد این دیابی بود که بار دیگر لورکوزن را پیش انداخت.

پس از این گل، تیم دورتموند توپ و میدان را در اختیار گرفت تا بتواند ضمن جبران نتیجه، گل سه امتیازی را هم ثبت نماید که همین‌گونه شد. زیرا رافائل گوریرو در دقیقه 71 بازی زیبای امشب را به تساوی کشید. در دقیقه 77 نیز خطای بازیکنان میزبان روی مارکو رویس را داور خطای پنالتی گرفت و ارلینگ هالند آنرا گل نمود تا زنبورها چهارمین گل خود در بای آرنا را شاهد باشد.

در ادامه با آن‌که داور 6 دقیقه وقت تلف شده گرفت، تلاش دو طرف بدون نتیجه ماند و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دورتموند با حساب 4-3 به برتری ارزشمند و بزرگی در بازی خارج از خانه دست یابد.

این دیدار که اولین شکست بایرلورکوزن در بوندس لیگا را ثبت می‌کرد، پس از آن دورتموند 9 امتیازی شد و از رده پنجم به جایگاه دوم جدول رسید و لورکوزن به خاطر تفاضل گل کمتر (6+) در رده سوم سقوط نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала