Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه های جدید زلاتان به رونالدو و مسی

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФутболисты Златан Ибрагимович и Криштиану Роналду
Футболисты Златан Ибрагимович и Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان معتقد است از مسی و رونالدو کمتر نیست و لایق لقب بهتری بازیکن جهان است.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان که به رک گویی و البته تنش های لفظی با ستاره ها چه در داخل چه در بیرون از میدان معروف است، یک بار دیگر توانایی هایش را به رخ دو فوق ستاره دنیای فوتبال، مسی و رونالدو کشید و اعلام کرد از آنان هیچ کمی ندارد.

سایت گل در ایتالیا از مصاحبه جدید با ستاره میلان پرده برداشته و در آستانه جوایز سالانه فیفا و توپ طلا و در حالی که فصل پیش ستاره هایی مثل جورجینیو، انگولو کانته، روبرت لواندوفسکی و ... درخشانی ظاهر شدند و در کنار آن دو ستاره همیشه مدعی یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم به عنوان شانس های کسب توپ طلا یاد می شوند، نظر متفاوتی در مورد شانس اول توپ طلای 2021 دارد

توپ طلا؟

من دل تنگ توپ طلا نیستم، بلکه توپ طلا دل تنگ من است.

مسی و رونالدو و شانس های توپ طلا؟

اگر قرار باشد در خصوص کیفیت و استعداد ذاتی صحبت کنید، آنها چیزی بیشتر از من ندارند. اما اگر بخاطر گرفتن جام مقایسه کنید، بله، من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده ام. من نمی دانم آنها از چه معیارهایی برای انتخاب برنده استفاده می کنند. البته من هیچ نگرانی در این خصوص هم ندارم.

وی گفت: وقتی یک تیم کارش را به درستی انجام دهد، یک بازیکن نمی تواند به تنهایی عملکرد خوبی داشته باشد. با تمام وجودم باور دارم که بهترین بازیکن جهان هستم.

 مقایسه با ستاره های فوتبال در سال های گذشته؟

به نظرم این مقایسه کار جالبی نیست. هر بازیکنی در یک دوره و نسل متفاوت با بازیکنانی مختلفی بازی کرده است، به همین خاطر برای مقایسه کردن کار سخت میشود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала