Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری رئیس لالیگا: پشت تمام این داستان ها پرز پنهان شده است

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
رئیس لالیگا در خصوص پرز رئیس رئال مادرید نیز صحبت های جالبی را به میان آورد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس لالیگا در مصاحبه جنجالی اش با سپورت به رئیس رئال مادرید نیز تاخت و بر علیه او افشاگری کرد.

تباس گفت: من فکر می کنم فلورنتینو  پرز مرد بسیار باهوشی است و خوزه آنخل سانچز نیز در کنار او قرار دارد. ما به حدی رسیدیم که شاهد غذا با طعم خوان گامپر فلورنتینو هستیم. چه کسی می توانست این شرایط تصور کند؟ این بدان معنا نیست که لاپورتا و فلورنتینو نمی توانند رابطه خوبی داشته باشند، اما به هر حال بارسلونا ابتدا موافق این برنامه بود و بعد نظر خود را عوض کرد.

وی در ادامه گفت: حتی اگر رئال مادرید با تمام برنامه های ما مخالف باشد، ما اما بهترین را برای فوتبال اسپانیا می خواهیم و می توانیم علیرغم مواضع این باشگاه به روند رو به رشد خود ادامه دهیم."

 فلورنتینو پرز تصور می کند باشگاه های بزرگ در فوتبال حکمرانی می کنند و باید در مورد همه چیز، حتی هزینه های باشگاه هایی مثل سلتاویگو نیز تصمیم بگیرند. موضوع دیگر این است که پرز هرگز به صورت مستقیم چیزی نمی گوید و مواضعش را از طریق نزدیکان و سخنگویانش مطرح می کند، اما ما به خوبی می دانیم که پشت سر این داستان ها پرز پنهان شده است.

رئیس لالیگا در ادامه صحبت های تنش بر علیه پرز، به پشنهاد 200 میلیونی رئال به پی اس جی برای خرید امباپه هم واکنش نشان داد.

وی گفت: این یک تناقض بزرگ است. پیش از این نیز گفته بودم که شرایط رئال مادرید آنقدر هم خراب نیست که پرز میگوید. پرز پس از ایجاد سوپر لیگ گفت که جوانان دیگر فوتبال نمی بینند، این حرف نیز حقیقت ندارد. من از اول گفتم که رئال مادرید می تواند کیلیان امباپه یا  ارلینگ هالند را جذب کند، اما این کار برای بارسلونا ممکن نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала