Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا همچنان در لبۀ پرتگاه؛ جست‌وجوی توپچی‌ها برای پیدا کردن جانشین ادامه دارد

© REUTERS / John Sibley / Action Images Главный тренер клуба «Арсенал» Микель Артета
 Главный тренер клуба «Арсенал» Микель Артета - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
سران آرسنال از عملکرد میکل آرتتا ناامید شده اند و تصمیم دارند تا براندن راجرز سرمربی ایرلندی را جانشین این سرمربی اسپانیایی سازند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ برتر برای آرسنال کابوس‌وار آغاز و این تیم در سه هفته نخست، سه شکست را متحمل شد و حتی موفق به باز کردن دروازه‌ حریفان نشد.

آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
کمپبل: "کونته هرگز به آرسنال نرود"

این تیم در هفته چهارم برابر نوریچ سیتی به پیروزی خفیف 0-1 دست یافت اما مدیران ارشد این تیم از عملکرد تیم تحت هدایت میکل آرتتا ناامید شده‌اند و به دنبال پیدا کردن جانشین مناسب برای سرمربی اسپانیایی باشند.

براساس گزارش Football London، گزینه اصلی توپچی‌ها برای هدایت این تیم در صورت اخراج آرتتا، براندن راجرز سرمربی ایرلندی لسترسیتی است و مدیران این باشگاه می‌خواهند تا وی هدایت تیم شکسته‌ریخته شان را به عهده بگیرد.

این تیم همچنان به کریستف گالتیه سرمربی فرانسوی که فصل قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ 1 فرانسه با لیل شد و در حال حاضر هدایت نیس را به عهده دارد، می‌اندیشد و در صورت ناکامی در قانع ساختن راجرز به دنبال این سرمربی موفق خواهند رفت.

این دو سرمربی در حالی به آرسنال لینک شده‌اند که قبل از این آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینترمیلان، گراهام پاتر، سرمربی برایتون و توماس فرانک برنتفورد به عنوان جانشین احتمالی آرتتا مطرح شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала