Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری رئیس لالیگا: بارسا میتوانست مسی را حفظ کند

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
رئیس لالیگا میگوید بارسا برای حفظ مسی تحت تاثیر رئال بوده و تلاش زیادی نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مسی از بارسا جدا شده، اما ظاهرا پس لرزه های این جدایی تا کنون ادامه دارد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا مدعی است که امکان جلوگیری از جدایی مسی وجود داشت، اما بارسا آن را جدی نگرفت

تباس در گفتگوی اختصاصی با روزنامه سپورت در خصوص جدایی مسی از بارسا گفت:

مسی بزرگ ترین بازیکن تاریخ است و لیاقت او جدایی آنهم به این شکل از بارسا یا لالیگا نبود. من چند بار هم گفتم و حالا هم با اطمینان میگویم، می شد از جدایی این بازیکن جلوگیری کرد. جدایی مسی از بارسلونا بخاطر مشکلات مالی نبود. رفتن مسی به این شکل از بارسا خیلی دردناک بود، زیرا من او را بهترین بازیکن تاریخ می دانم.

 تباس گفت: من در خصوص حفظ مسی و جلوگیری از جدایی مسی با لاپورتا و هیئت مدیره بارسلونا گفتگو کردم. اگر دلیل این جدایی مشکلات مالی و اقتصادی میبود، قطعا میشد کاری کرد، اما اگر دلیل دیگری داشته، پس من نمیفهمم. من فکر می کنم فصل آینده و با توجه به شرایط باشگاه بارسلونا، خواهیم دید آیا واقعا امکان حفظ مسی وجود داشت یا نه، هر چند من به تصمیم باشگاه احترام می گذارم، اما باید شرایط را همان طور که هست بیان کرد.

رئیس لالیگا در مهم ترین صحبت هایش در خصوص جدایی مسی به موضوع رد پیشنهاد حق پخش روی جدایی لیونل مسی صحبت کرد و گفت: در اوایل گفتگوها، لاپورتا با مسی به توافق کامل و مسی هم تمام پیشنهادات را قبول کرده بو. نزدیک به یک ماه لاپورتا مدام به رسانه ها میگفت، همه چیز خوب پیش میرود، لاپورتا حتی دو بار با من تماس گرفت تا روند توافق با مسی سریع تر پیش برود، زیرا او فکر میکرد مسی کمی از این موضوع عصبی شده است.

 اما بر خلاف آنچه اعلام شد، این پروژه طی 72 ساعت همه چیزش خراب شد. من تصور می کنم این برنامه بخاطر منافع مشترک رئل مادرید و و بارسلونا بر سر پروژه سوپر لیگ از بین رفت.

از دید من این تصمیم می توانست تا حد زیادی بر آینده بارسا تاثیر بگذارد و البته فراموش نکنید که تنها سه تیم باقی مانده است. از 42 باشگاه حرفه ای اسپانیا، 39 باشگاه این توافق را پذیرفته اند. آیا همه آنها دیوانه هستند؟

 خوان لاپورتا، یک ماه با قرارداد حق پخش تلویزیونی موافقت کرده بود، اما تا باشگاه رئال مادرید بیانیه داد و در این خصوص اعتراض کرد، نظر لاپورتا نیز عوض شد و او نیز با این طرح مخالفت کرد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала