Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش دیرهنگام آنچلوتی به ناکامی رئال در جذب امباپه

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی تأکید می کند که از عدم موفقیت رئال مادرید در جذب کیلیان امباپه در این تابستان ناراحت نشده است.
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
ورزش
اگر امباپه رئالی شود، رقم فسخ قراردادش چقدر خواهد بود؟

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در پنجره‌ نقل‌وانتقالات تابستانی، تلاش‌های فراوانی برای جذب کلیان امباپه از پاریسن‌جرمن انجام داد و با ارائه سه پیشنهاد هنگفت، سنگ تمام گذاشت.

این تیم اما موفق به جذب ستاره فرانسوی نشد زیرا مدیران پاریسن‌جرمن اصلاً به پیشنهادات رئال مادرید توجه نکردند و با رد پیشنهادات این تیم اصرار به حفظ ستاره فرانسوی دارند.

کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال مادرید که وعده جذب این بازیکن را از سوی مدیران ارشد باشگاه دریافت کرده بود، حالا و چندین روز پس از بسته شدن پنجره نقل‎وانتقالات، به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی است که اصلی ناراحت نیست.

وی در این مورد به رسانه‌های مادریدی گفت:" هیچ ناامیدی و ناراحتی وجود ندارد.واضح است که امباپه بازیکن بزرگی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. ما تیم بسیار قوی داریم."

گفته می‌شود که رئال مادرید با مدیربرنامه‌های امباپه در ارتباط است و تلاش دارد تا کلیان را در تابستان آینده به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала