Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از دبل هیجان انگیز؛ نگاهی به عملکرد کلی کریستیانو رونالدو در یونایتد

© AFP 2023 / ANDREW YATESCristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007
Cristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
ترانسفرمارکت به بهانه دبل هیجان انگیز رونالدو در بازی شب گذشته یونایتد، به عملکرد کلی این ستاره پرتگالی در جمع شیاطین سرخ پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد روز گذشته با دبل رونالدو در اولین حضورش با پیراهن این تیم پس از 13 سال، با نتیجه پرگل 4 بر 1 از سد نیوکاسل گذشت تا ضمن صدرنشینی در جدول، بازگشت رونالدو به الترافورد برای طرفداران شیاطین سرخ یک روز به یادماندنی و هیجان انگیز را رقم بزند.

روزی که تمام هواداران حاضر در تئاتر رویاها بدون شک راضی و خشنود از استادیوم به خانه برگشتند.

زیرا هم تیم شان برد و هم ستاره یک دهه پیش شان دوباره با هما شماره 7 طلایی، اما این بار در 36 سالگی برای شان دلبری میکند.

ترانسفرمارکت به بهانه دبل دیروز رونالدو، به علکرد کلی رونالدو در یونایند پرداخته که نشان میدهد وی در 292 بازی 118 گل زده و 69 پاس گل هم به نامش ثبت کرده است.

در حالی که رونالدو با 13 میلیون پوند از یووه به یونایتد پیوست، اما منبع ارزش کنونی او را 45 میلیون یورو اعلام کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала