Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس لالیگا: رئال توان جذب همزمان امباپه و هالند را دارد

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
خوایر تباس رییس سازمان لالیگا، گفته است که رئال مادرید به اندازه کافی پول دارد تا ارلینگ هالند و کلیان امباپه را به صورت همزمان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی‌ تلاش زیادی برای جذب کلیان امباپه انجام داد اما با عدم موافقت باشگاه پاریسن‌جرمن مواجه شد و نتوانست این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.

حالا این باشگاه تصمیم دارد تا در تابستان آینده امباپه و هالند را به صورت هم‌زمان به خدمت بگیرد و برای محقق شدن این هدف برنامه‌ریزی دارد.

برخی‌ها معقتد اند که با توجه به وضعیت مالی باشگاه رئال مادرید، جذب همزمان این دوستاره ممکن نیست اما خاویر تباس رییس لالیگا می‌گوید که این باشگاه توان جذب هر دو ستاره را به صورت همزمان دارد.

تباس در این مورد گفت:" رئال مادرید نزدیک به 200 یورو از فروش بازیکنان درآمد کرد و به نظر من آن‌ها برای جذب همزمان امباپه و هالند پول کافی دارند. آنها پولی از دست نداده اند و از طرف دیگر به لحاظ فروش نیز پول خوبی به دست آورده اند."

تباس درحالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که اگر امباپه قرارداد خودش را تمدید نکند، در تابستان آینده به صورت آزاد به مادرید خواهد آمد و در قرارداد هالند نیز بندی وجود دارد که با پرداخت 75 میلیون یورو او آزاد خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала