Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسا؛ کومان: نمی‌توانم به این پرسش پاسخ دهم!

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی خود برای بازی با بایرن مونیخ شرکت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا سه شنبه کارش در مرحله گروهی چمپیونزلیگ را مقابل بایرن مونیخ در مقابل حریفی آغاز می کند که آخرین تقابلش با باواریایی ها با خاطره ای تلخ و شکست با نتیجه هشت بر دو در لیسبون همراه شد.

Ronald Koeman, nuevo entrenador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
کارد و پنیر مثل رییس و سرمربی؛ کومان: لاپورتا زیا حرف می‌زند!

رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا پیش از شروع بازی در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به بازی شاگردانش برابر بایرن مونیخ صحبت کرد.

کومان ابتدا در خصوص رویارویی شاگردانش با بایرن مونیخ گفت:«می‌دانیم که بایرن تیم بزرگی است و بازیکنانی با کیفیت دارد که در کار گروهی هم با تجربه هستند. می‌خواهیم در رقابت های لیگ قهرمانان شرکت کنیم و در خانه بازی کنیم که در حد مان است را انجام دهیم  ما تلاش خواهیم کرد که نتیجه خوبی را برای شروع لیگ قهرمانان بدست بیاوریم.»
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در ادامه در خصوص اینکه آیا تیمش فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد گفت:«این پرسش را نمی‌توان پاسخ داد.  فردا اولین بازی لیگ قهرمانان است و باید خیلی چیز ها را تغییر دهیم. چلسی در حالی سال گذشته قهرمان اروپا شد که جزو سه تیم احتمالی برای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نبود.»

بارسلونا پس از تعویق بازی مقابل سویا با آمادگی بدنی نسبتا بالایی به بازی مقابل بایرن مونیخ می رسد و کومان امیدوار است که کاتالان ها بتوانند در این بازی در مقابل حریف قدرتمندشان آبروداری کنند و نتیجه خوبی کسب کنند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала