Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو پس از پیروزی در هزارمین بازی: احساس 14 سالگی دارم

© REUTERS / Reuters / Alex Morton Livepicمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
سرمربی پرافتخار پرتگالی آ اس رم، شب گذتشه هزارمین بازی‌اش را به عنوان سرمربی تجربه کرد و موفق شد به پیروزی رسید.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو پس از برتری 2 بر یک رم مقابل ساسولو در هزارمین بازی خود در کسوت مربی افسانه‌ای دنیا احساس کرد دوباره 14 ساله شده است.

تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا  Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
رم 2 – ساسولو 1؛ پیروزی لحظات پایانی شاگردان آقای خاص با طعم صدرنشینی

پیروزی رم در روز یکشنبه باعث شد تا مورینیو تعداد پیروزی حرفه‌ای خود را به عدد 638 رساند و 205 تساوی و 157 بازی نیز از 1000 بازی در کارنامه وی ثبت شود.

مورینیو پس از برتری تیمش به در مصاحبۀ گفت:«در طول هفته من دروغگو بودم و می‌گفتم بازی با ساسولو خاص نیست اما بازی خاصی بود. این یک مسابقه با شماره ویژه برای من بود و من همیشه می‌خواستم چنین مسابقه‌ای را برای هزارمین بازی خود به یاد داشته باشم. به همه دروغ گفتم!»
سرمربی آ.اس رم ادامه داد:«در این بازی احساسی فوق‌العاده دارم. امروز من 58 ساله نیستم و 14 ساله هستم، زمانی که شما شروع به رویای حرفه‌ای در فوتبال می‌کنید. این مسابقه برای بچه‌ها بود، من از آلسیو دیونیسی سرمربی ساسولو، عذرخواهی کردم. آنها بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند.»

استفان الشعراوی در دقیقه 92 در ورزشگاه المپیکو گل مهمی زد تا تیم مورینیو از کسب پیروزی در بازی مهم خود اطمینان حاصل کند.

سرمربی پرتگالی پس از گل شادی زایدالوصفی را از خود نشان داد و همانند دونده دو 100 متر خود را به دیگر بازیکنان رساند تا در شادی گلی که باعث صدرنشینی رم شد، شریک شود و این موضوع سوژه رسانه‌های مختلف شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала