Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکشن کاپیتان بارسا به احتمال تکرار نتیجه 2-8 برابر بایرن

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
سرجیو بوسکتس در نشست خبری قبل از تقابل با بایرن مونیخ، در مورد شکست سنگین این تیم که یک فصل قبل برابر باواریایی‌ها رقم خورد، صحبت کرد و شرایط فعلی دو تیم را با آن زمان متفاوت عنوان خواند.

به گزارش اسپوتنیک، یک فصل قبل و زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای چند ماه متوقف و در ادامه به صورت فشرده در کشور پرتگال به صورت تک بازی برگزار شد، بایرن مونیخ نتیجه شگفت انگیزی را رقم زد و بارسلونا را با نتیجه سنگین 2-8 شکست داد.

Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
امیدواری پدری و بوسکتس به تمدید قرارداد مسی با بارسا

این دو تیم که قرار است فردا شب بار دیگر به مصاف هم‌دیگر بروند، احتمال تکرار این نتیجه و تحقیر دوباره بارسلونا به دلیل جدایی چند ستاره و شرایط نچندان مطلوب این تیم متصور است.

سرجیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا اما می‌گوید که حالا شرایط متفاوت است و تغییرات زیادی به وجود آمده که رقم خورد چنین نتیجۀ را منتفی می‌کند.

بوسکتس که در نشست خبری قبل تقابل با بایرن صحبت می‌کرد، در این مورد گفت:" چیزهای زیادی تغییر کرده، آن‌ها سرمربی جدید دارند و او سعی می‌کند به روش خودش بازی کند. او بازیکنان خود را حفظ کرده جز برخی از آنها چون تیاگو که تیم را ترک کرده اند. اوقطعا تلاش می‌کند تا پیروز شود. قبول کردن چیزی که در آن بازی اتفاق افتاد سخت بود اما جهان فوتبال اینچنین است. زمان گذشته و ما از نظر روانی فکر می‌کنیم این بازی متفاوت خواهد بود."

بوسکتس در حالی این صحبت‌ها مطرح کرده است که بارسا در تابستان جاری مسی و گریزمن را از دست داده است و به مراتب تیم ضعیف‌تر نسبت به یک فصل قبل است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала