Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 5 – سلتا 2؛ شب با شکوه کهکشانی‌ها در برنابئوی جدید + عکس

© SUSANA VERAماركو أسينسيو لاعب ريال مدريد يحتفل مع كريم بنزيما في الدوري الإسباني
ماركو أسينسيو لاعب ريال مدريد يحتفل مع كريم بنزيما في  الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید در شب بازگشایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی، کامبک زد و برابر سلتاویگو به برتری قاطع دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در چهارچوب هفته چهارم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میزبان سلتاویگو بود و توانست این تیم را با نتیجه 2-5 شکست دهد و شب خاصی را ثبت تقویم باشگاه کند.

کهکشانی‌ها که پس از 560 روز دوباره به سانتیاگوی جدید و ترمیم شده بازگشته بودند، خیلی زود و در دقیقه 4 دروازه شان توسط مینا باز شد تا کار دشواری در ادامه داشته باشند.

کریم بنزما اما این گُل را در دقیقه 24 جبران کرد و بازی مساوی دنبال شد. در دقیقه 31 سلتا به گُل دوم رسید و فرانکو سروی موفق شد گُلزنی کند و نیمه نخست را به سود تیمش به پایان برساند.

رئال مادرید که چیزی برای از دست دادن نداشت، نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 46، کریم بنزما موفق به زدن گُل دوم خود و تیمش شد.

پس از این گُل رئال مادرید حملات خود را شدت بخشید و در دقیقه 54 به گُل سوم رسید و وینیسیوس گُل برتری کهکشانی‌ها را به ثمر رساند.

این تیم در دقیقه 72 به گُل چهارم رسید و این بار ادواردو کاماوینگا، خرید جدید این باشگاه در نخستین بازی خود موفق به گُلزنی شد تا نشان دهد که اعتماد کهکشانی‌ها بالای او بیجا نبوده است.

رئال در دقیقه 87 گُل پنجم را نیز وارد دروازه سلتا کرد و کریم بنزما از روی نقطه پنالتی موفق شد سومین گُل خود را به ثمر برساند و بالاخره برای رئال مادرید هتریک کند.

در ادامه توپی دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و رئال مادرید در بازگشت به برنابئو، درخشید و ستاره جدید و قدیمی این تیم موفق به گُلزنی شدند.

با این پیروزی رئال مادرید 10 امتیازی شد و پس از والنسیا که این تیم نیز 10 امتیازی دارد، به دلیل تفاضل گُل کمتر در رده دوم جدول لالیگا قرار گرفت.

سلتا نیز با این شکست به رده هژدهم سقوط کرد تا روند ضعیف این تیم ادامه پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала