Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره ناکام چلسی گزینه بایرن برای جانشینی لوا

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
مدیران بایرن مونیخ شرایط تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی را زیر نطر دارند و می‌خواهند این مهاجم جوان را جانشین بلندمدت لواندوفسکی سازند.

به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی، تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و این باشگاه تلاش دارد تا قرارداد جدید با ماشین‌ گُلزنی خود ببندد.

Chelsea - Everton - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
چلسی در اندیشۀ معاوضه ورنر با هالند

از سوی هم گزارش‌ها از آلمان می‌رساند که وی علاقه‌مند به چالش جدید است و احتمال دارد قرارداد خودش را تمدید نکند و در پایان فصل جاری مونیخ را به مقصد مادرید و یا لندن ترک کند.

سران بایرن مونیخ با درنظر داشت همین احتمال به فکر پیدا کردن جانشین مناسب و بلندمدت برای ستاره پولندی خود هستند و تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی جدی‌ترین گزینه باواریایی‌ها است.

ورنر که تابستان 2020 از لایپزیگ به چلسی پیوست، در استمفورد بریج درخشش خوبی نداشته و  انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده نتوانسته.

چلسی به همین دلیل لوکاکو را با هزینه هنگفت به خدمت گرفت تا ضعف‌های خود را در خط حمله پوشش دهد و حالا جدایی ورنر از این تیم متصور است.

براساس گزارش‌های متعدد، بایرن مونیخ به گونه جدی روی انتقال مهاجم سابق ناگلزمن در لایپزیگ کار دارد و این احتمال وجود دارد که این انتقال در زمستان نهایی شود.

گفته می‌شود که بایرن در صورت عدم موافقت چلسی با فروش ورنر، پیشنهاد معاوضه وی را با لواندوفسکی خواهد داد تا آبی‌ها را با جدایی ستاره آلمانی راضی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала