Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوء مدیریت قبلی باعث جدایی مسی شد؛ لاپورتا ناجی بارسلونا است!

© Photoرومینگه
رومینگه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
مدیر اجرایی پیشین بایرن مونیخ به این باور است که کاهش هزینه ها اقدامی ضروری برای بارسلونا بود.

به گزارش اسپوتنیک، کارل هاینس رومینگه درحال حاضر بازنشسته شده، او پیشتر مدیرعامل بایرن مونیخ بود. او در تازه‌ترین اظهاراتش درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

 المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
صحبت‌های جدید «آگوئرو» درباره جدایی مسی از بارسلونا
این مقام پیشین بایرن ابتدا در خصوص جدایی فوق ستاره آرجنتینی گفت:«لالیگا در سه سال دو بازیکن بزرگ خود یعنی مسی و رونالدو را از دست داد. رونالدو به یوونتوس رفت و مسی هم اکنون به پاریسن ژرمن پیوسته است. همه آزاد هستند تا درباره چیزی که آنها می‌خواهند اظهارنظر کنند اما فکر می‌کنم اجبار برای خروج مسی به دلیل مسائل فیرپلی مالی گل به خودی بود.»
رومینگه در ادامه گفت:«به نظر من درست است که بارسلونا مجبور شد مسی را از دست دهد اما جدایی رایگان مسی از بارسا مثل یک گل به خودی متاثر از قوانین فیرپلی مالی بود. وقتی هزینه ها روی هم انباشته می شود، طبیعی است که وضعیت حساب های مالی خراب شود، به خصوص این که ویروس کرونا به همه ضربه زده است.»
او در پایان صحبت‌هایش در خصوص بدهی های بارسلونا بیان داشت:«راهی که آنها با آن رو به رو شده اند سخت است اما واجب و ضروری است. لاپورتا مرد و مدیری داناست و به نظر من هیچ مدیری بهتر از او نمی تواند بارسلونا را از این بحران بیرون بکشد.»
لیونل مسی اخیراً پس از 21 سال حضور در باشگاه بارسلونا و کسب افتخارات تیمی و انفرادی متعدد به دلیل ناتوانی این باشگاه در تمدید قراردادش به خاطر قوانین وضع شده توسط لالیگا (سقف دستمزدها) از جمع کاتالان‌ها جدا شد و با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала