Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارد و پنیر مثل رییس و سرمربی؛ کومان: لاپورتا زیا حرف می‌زند!

عضو شوید
سرمربی بارسلونا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی از کشورش، صحبت های عجیبی مطرح کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی بارسلونا در تازه ترین مصاحبۀ در مورد شرایط بارسلونا و البته رابطه خود با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا صحبت های جالبی مطرح کرد.

Ronald Koeman, nuevo entrenador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
تقابل مربی با رییس؛ کومان: در انتخاب بازيكن من تصميم‌گيرنده هستم
رونالد کومان در مصاحبه با شبکه NOS هالند بلوگرانا را با حاشیه‌ های جدیدی روبرو کرد. او در خصوص رابطه‌اش با رییس باشگاه گفت:«لاپورتا اعتقاد دارد که نباید تمام قدرت در اختیار مربی قرار بگیرد، او زیادی حرف می‌ زند!»
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«رابطه‌ ام با لاپورتا بهتر شده و هفته قبل از رسانه‌ ها شنیدم پیشنهاد تمدید قرارداد به من ارائه شده است، به عنوان یک باشگاه باید در خصوص آینده مربی شفاف عمل کنید، لاپورتا در دو مورد هوشمندانه عمل نکرد اما دارد خودش را اصلاح می‌ کند.»
کومان در پایان اظهار داشت:«بازیکنان، کادر فنی و همه اعضای  هیئت مدیره از من حمایت کردند. مشکلی با ماندن در تیم ندارم. اینجا دوران خوبی را سپری می کنم و به لطف من این باشگاه آینده دارد. دوست دارم در این جا به کارم ادامه بدهم چرا که احساس خوبی دارم، به خاطر حضور من، این باشگاه آینده خوبی دارد!»

کومان تا پایان این فصل با  بارسلونا قرارداد دارد و در مصاحبه های چند روز اخیرش اعلام کرده بود که رابطه اش با خوان لاپورتا مدیرعامل باشگاه بهتر شده است اما حال با صحبت با رسانه های کشورش اعتراف کرده از این که لاپورتا دائما در مورد قرارداد او و عملکردش در تیم صحبت می کرده خوشش نمی آمده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала