Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده بدون مسی؟ کومان: بسیار سخت است

© REUTERS / ALBERT GEAРональд Куман и Лионель Месси
Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا می‌گوید تیمش در نبود مسی با دشواری‌های بسیاری مواجه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ امشب در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان بارسلوناست. بایرنی‌ها در بهترین شرایط به سر می‌برند و باید به مصاف بارسایی بروند که دیگر لیونل مسی را در اختیار ندارد.

نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
پیش بازی بارسلونا - بایرن مونیخ؛ جدال نفس‌گیر آبی‌اناری‌ها در نبود لیونل مسی
. رونالد کومان در مصاحبه‌ای در در خصوص اینکه تیمش در نبود فوق ستاره آرجنتینی با چالش‌های روبه‌رو خواهد شد، اظهار داشت:«خروج مسی و گریزمان باعث شد ما اهداف ما را گونۀ دیگری تطبیق دهیم. آینده بدون مسی؟ سخت است. دل تنگ او خواهیم شد زیرا مسی بهترین بازیکن دنیاست و از دست دادن چنین بازیکنی آسان نیست
کومان در ادامه د خصوص شرایط بارسلونا گفت:«وضعیت مالی بارسلونا واقعا بد است. برخی اوقات از خودم می پرسم این واقعا چیزی بود که من می خواستم؟ اما در نهایت من می خواهم به عنوان سرمربی تیم، در این جا موفق شوم. تمام تلاشم را انجام می دهم تا به موفقیت برسیم.»

 بارسلونا دوران دشواری را پشت سر می‌گذارد. پس از بدهی های هنگفتی که جوزپ ماریا بارتومئو در بارسلونا برجای گذاشت، خوان لاپورتا مجبور شد برای نجات این باشگاه از ورشکستگی، هزینه ها را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهد و به همین علت بارسا مجبور شد ستارگانی چون لیونل مسی و آنتوان گریزمن را از دست دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала