Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یانگ بویز 2 – یونایتد 1؛ گلزنی رونالدو مانع کامبک خوردن منچستر نشد

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
منچستریونایتد در اولین قدم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دو دیدار از ساعت 21:15 به وقت کابل آغاز شد.

در اولین دیدار سویا مقابل سالزبورگ اتریش قرار گرفت و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. لوکا سوشیچ برای سالزبورگ و ایوان راکتیچ برای سویا، هر دو از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. نکته جالب این دیدار، 4 خطای پنالتی تا پیش از دقیقه 42 بود که سالزبورگ 2 پنالتی از دست داد. 

در دیگر دیدار، منچستریونایتد در ونکدورف سوئیس، مهمان یانگ بویز بود. شیاطین سرخ در این دیدار از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار بودند و کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی سی و شش ساله موفق شد در دقیقه 13 با پاس گل زیبای برونو فرناندز، دروازه میزبان را باز کند.

منچستریونایتد در ادامه نیز عملکرد خوبی داشت، اما آرون فن بیساکا در دقیقه 35 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و از آن لحظه، بازی کاملا در اختیار یانگ بویز قرار گرفت. نیمه اول با پیروزی 0-1 مهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم سولشر سیستم تیمش را 5 دفاعه کرد، اما نتوانستند از خوردن گل جلوگیری کنند. در دقیقه 66 نیکولاس انگامالو موفق شد گل تساوی را برای یانگ بویز به ثمر برساند.

تا پایان بازی، یانگ بویز چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کرد و در نهایت در دقیقه 90+5 جردن سیباتچو توانست گل دوم و پیروزی یانگ بویز را به ثمر برساند تا سولشر و شاگردان در اولین قدم، 1-2 شکست بخورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала