Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو در سه‌راهی؛ شمال لندن یا مادرید، مقصد بعدی ستاره آرجنتینی اینتر کجاست؟

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
در طول تابستان شایعات زیادی در مورد جدایی لاوتارو مارتینز از اینتر وجود داشت اما این مهاجم آرجنتینی ماندنی شد چرا که شرایط مالی باشگاه با فروش روملو لوکاکو و اشرف حکیمی به ثبات رسید.

به گزارش اسپوتنیک، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که اتلتیکو و تاتنهام در تابستان قبلی برای خرید لاوتارو مارتینز 90 میلیون یورو پیشنهاد داده بودند. سومین مشتری برای این بازیکن هم آرسنال بود که مبلغ بسیار کمتری را پیشنهاد داده بود.

با این وجود اینتر این پیشنهاد را رد کرد چرا که روی او به شکل ویژه ای حساب می کنند و البته حس می کنند که قیمت این بازیکن در آینده خیلی بیشتر از این ها خواهد بود.

در حال حاضر لوتارو با رفتن لوکاکو اصلی ترین ستاره اینتر در خط حمله به شمار می رود. نراتزوری ها به دنبال دفاع از قهرمانی خود در لیگ ایتالیا هستند.

​در همین حال افعی ها کار آسانی پیش رو ندارند چرا که تیم هایی نظیر میلان به شدت سرحال به نظر می رسند و از طرفی دیگر نراتزوری ها با هدایت سیمونه اینزاگی در لیگ قهرمانان اروپا هم به دنبال کسب نتایجی موفق و آبرومند هستند چرا که سالهاست به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ نرسیده اند و امسال به دنبال طلسم شکنی هستند.

اینتری ها در مرحله گروهی با اف سی شریف، شاختار دونتسک و رئال مادرید همگروه هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала