Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حفظ اعتماد لاپورتا به کومان؛ سرمربی هالندی ابقا شد + عکس

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
جلساتی که پس از باخت بارسلونا برابر بایرن مونیخ بامداد امروز میان لاپورتا، یوست و آلمانی برگزار شد، آنها همچنان به مربی شان تأیید مجدد دادند تا با تعهد به جوانان و انتظار برای نمایش تیم واقعی، او روی نیمکت باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باخت دیشب بارسلونا برابر بایرن مونیخ در اولین بازی از سری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در نیوکمپ باعث نگرانی سران باشگاه گردید. پس از آن بود که تقریباً دو ساعت دیگر، رئیس باشگاه خوان لاپورتا با رافا یوست معاون ورزشی و متئو آلمانی مدیر فوتبال ملاقات کرد.

این سه نفر شکست برابر بایرن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و کومان و پیکه هر دو با این فرض که اختلافات فعلی این تیم با باواریایی‌ها زیاد است، اما به دلیل نبود بازیکنان به خاطر مصدومیت، آنها به ماندن کومان رأی موافق دادند.

با وجود نتایج نوسانی در لیگ و لیگ قهرمانان، مسئولان بارسا اعتماد کامل خود را نسبت به رونالد کومان اعلام کردند و فرصت خوبی را برای برای جوانان مشروط دانستند.

علاوه بر این، آنها تأکید دارند که انجام اقدامات شدید زمانی که مربی هنوز تمام تیم را در اختیار ندارد (دیشب فقط دو مهاجم داشت) بسیار عجولانه خواهد بود. بنابراین، آنها حتی به آن توجه نکرده‌اند. آنسو فاتی به زودی باز خواهد گشت و احتمال می‌رود که او هفته پیش رو می‌تواند چند دقیقه‌ای در مقابل گرانادا حضور داشته باشد؛ کوتینیو اعتماد به نفس پیدا کرده (دیروز بعد از 9 ماه برگشت) و آگوئرو و دمبله در یک زمان معقول باز خواهند گشت. با این همه، زمان آن فرا رسیده که سطح واقعی کومان و تیم را برای رقابت ببینیم.

پیش از این، تیم دارای تقویم مقرون به صرفه‌ای در لالیگا با گرانادا، کادیز (خانه) و لوانته است، قبل از این‌که با سه بازی سخت (بنفیکا در لیسبون، اتلتیکو در مادرید و والنسیا در نیوکمپ) روبرو شود، یک آپرتیف قبل از ال‌کلاسیکو در پیش دارد. آن وقت، با تکمیل شدن تیم و در مواجهه با مسابقات بزرگ، زمانی خواهد رسید که مسئولان باشگاه در صورت درست نبودن مسیر، اقدامات لازم را در نظر بگیرند اما اکنون اعتماد به کومان کامل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала