Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لئوناردو: "امباپه در پایان فصل جایی نمی‌رود"

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که امباپه در پایان فصل نخواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که باشگاه هیچ سناریویی را در نظر نگرفته که به اساس آن کیلیان امباپه در پایان رقابت‌های فصل 2021/22 که قرارداد فعلی وی به پایان می‌رسد، در ترکیب آنها نباشد.

لئوناردو از رئال مادرید بخاطر ارائه پیشنهاد در روزهای پایانی نقل و انتقالات ابراز نارضایتی کرد و دلایلی که پاری‌سن‌ژرمن معتقد است آینده او با این باشگاه مرتبط است، را بیان کرد.

لئوناردو در مصاحبه با Canal + فرانسه گفت: "ما از رفتار رئال مادرید راضی بودیم. شروع مذاکرات برای یکی از بهترین بازیکنان جهان در هفته آخر بازار نقل و انتقالات شرایطی را ایجاد کرد که ما دوست نداشتیم. ما در مورد موقعیت‌اش با این پیشنهاد شفاف بودیم. این کافی نبود، کمتر از مبلغی بود که ما پرداخت کردیم. آخرین پیشنهادی که آنها در مورد آن صحبت کردند هرگز نیامد."
لئوناردو افزود: "شما نمی‌توانید دو، سه یا چهار ماه بازار نقل و انتقالات را سازماندهی کنید و تغییر دهید برنامه‌های شما چنین است. من نمی‌بینم امباپه در پایان این فصل می‌رود. هیچ کس به آینده پاری‌سن‌ژرمن بدون کیلیان فکر نمی‌کند. کیلیان به نوعی تفاوت سطحی و عمیق را نشان می‌دهد. رابطه کیلیان با پاری‌سن‌ژرمن عمیق است. به همین دلیل ما به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. کیلیان نماینده چیزهای زیادی است. نه تنها به این دلیل که او فرانسوی است یا یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او راهی برای دوست داشتن ما و شیوه‌ای که همه دوست دارند دارد."
لئوناردو در ادامه خاطرنشان کرد که لیونل مسی، نیمار و امباپه می‌توانند کاملاً یکدیگر را در یک سوم نهایی تکمیل کنند.
لئوناردو اظهار داشت: "مسی، نیمار و امباپه چیزی نیستند که فقط یک سال به آنها نگاه کنیم. من فکر می‌کنم آنها مکمل یکدیگر هستند، هر یک در ویژگی‌های خود شماره یک هستند. من بین آنها حسادت نمی‌بینم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала