Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در پاریس؛ یک‌ماه چطور سپری شد؟

© REUTERS / YVES HERMANمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
اولین ماه حضور لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن چگونه سپری شد؟ او صاحب خانه شد، هدایی مختلف بابت خوش آمدگویی دریافت کرد و حالا با راموس رابطه نزدیک دوستی دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی از زمان ورود به پاریس در 10 آگوست، وارد زندگی جدیدش شده و می‌تواند اولین بازی خود را در مقابل باشگاه بروژ انجام دهد.

تا کنون او تنها 25 دقیقه برابر رنس (در پایان آگس) زمان یافته که برای پاریسی‌ها بازی کند، تنها موردی که از مسی در پیراهن پاریسی‌ها دیده‌ایم.

مسی در پی خروج انفجاری‌اش از بارسلونا در 10 آگست، به پاریس رفت و در میان هیجان و خوشالی هواداران با این تیم قرارداد بست و زندگی جدیدی را در فرانسه آغاز کرد. اگر او چندان فوتبال رقابتی بازی نکرده، اما در اولین ماه حضورش در فرانسه چه کار کرده است؟ کوتاه نگاهی می‌اندازیم.

 

خوش آمدید به پاریس

مسی که تمام دوران حرفه‌ای خود را در لباس بارسلونا گذرانده بود، سرانجام تابستان به تیم پی‌اس‌جی پیوست زیرا کاتالان‌ها دیگر توان خرید او را نداشتن.

از او در پاریس استقبال پرشور شد که باعث شگفتی اما خوشحالی مسی گردید، او در حال حاضر در هتل رویال مونسو اقامت دارد در حالی‌که او و خانواده‌اش مکانی دائمی برای اقامت پیدا کرده‌اند.

خانواده مسی که ویلای آرام "کاستِل‌د فیلس" را رها کرده‌اند در تلاش خانه جدید هستند و عمدتا به دنبال جایی در حومه غربی و مرفه پاریس هستند مانند مناطقی چون واکرسون، بوگیوال و نوویلی-سور-ساین، زیرا افرادی از باشگاه مثل لئاندرو پاردس و آنخل دی ماریا آنجا هستند.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

اقامت در پاریس

در پی‌اس‌جی، مسی با چند دوست‌اش همراه شده که به او کمک کردند خیلی زود در رختکن با هم تیمی‌های جدیدش یکجا شود. حضور چندین ستاره دیگر در آمریکای جنوبی به این معنی است که زبان غالب اسپانیایی است و این یک امتیاز دیگر برای مسی می‌باشد.

دی ماریا و پاردس بسیار تلاش کرده‌اند تا مسی احساس خوحالی کند. چند هفته پس از ورود، مسی یک نقاشی از هنرمند فرانسوی کمال هیل از سوی پاردس را به عنوان هدیه گرفت که نشان دهنده جشن آرجانتین پس از قهرمانی در کوپا آمریکا در تابستان گذشته بود.

مسی در کنار دو هم تیمی آرجانتینی، مورد استقبال دوست صمیمی سابق‌اش نیمار (هم تیمی سابق بارسلونا)، رافینیا و یکی دیگر از دوستانش (مارکو وراتی) قرار گرفت که پیش از به هم خوردن مذاکراتش با بارسا، در ایبیزا به تعطیلات رفته بود.

شاید شگفت انگیزتر این باشد که مسی رابطه‌ای نزدیک با سرخیو راموس برقرار کرده است.

برخی پیش بینی تنش بین این دو نفر را داشتند اما تصاویر این دو در مدت کوتاهی پس از امضای قرارداد مسی نشان می‌داد که راموس تلاش زیادی کرد تا از هم تیمی جدیدش در PSG استقبال کند.

 

ملاقات با مربی

مسی از زمانی که چند روز قبل از تایید انتقالش با مائوریسیو پوچتینو برای اولین بار صحبت کرد، مباحث متعددی با سرمربی PSG و دستیارش ژسوس پرز داشته است.

نقش دقیق مسی در ترکیب یازده نفری PSG موضوع اصلی بحث آنها بوده، اگرچه پوچتینو به دلیل روابط شخصی نزدیک با بازیکنانش نیز مشهور است و موضوعات غیر فوتبالی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

 

مسی چه زمانی برای پی‌اس‌جی شروع می‌کند؟

از زمان تمرین برای اولین بار با باشگاه جدیدش در 12 آگست، مسی در یک برنامه فشرده و شخصی قرار گرفته تا او را در اسرع وقت با هم تیمی‌هایش سریع‌تر یکجا بسازد.

او همچنان اجازه داشت در ابتدای ماه برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی آرجانتین به آمریکای جنوبی سفر کند، جایی‌که پی‌اس‌جی ترس بزرگی را متحمل شد زیرا مسی در بازی با ونزوئلا با تکل بدی روبرو شد. با این وجود او آسیب ندید و لغو بازی با برزیل از نظر PSG نشانه‌های مثبتی داشت و به مسی زمان بیشتری برای استراحت می‌داد.

مسی مشتاق بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان مقابل کلوب بروژ است، در شرایطی که پی‌اس‌جی مایل است سرانجام جام اروپا را به دست آورد، اولین شروع ارزشمندترین دارایی آنها یک احتمال متمایز است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала