Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: "بایرن در همه جا بهتر از ما بود"

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پس از بازی خود به ضعف تیم‌اش اعتراف نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب بارسلونا طبق انتظار ظاهر نشد و در برابر بایرن مونیخ شکست تلخ و سخت خانگی را به تجربه نشست.

پس از این دیدار، رونالد کومان سرمربی بارسلونا به پاسخ سوالات خبرنگاران پرداخت و بر اینکه تیم‌اش برابر حریف آلمانی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و بازنده تمام عیار بود، اعتراف کرد.

باواریایی‌ها در این بازی سه بار در نیوکمپ گلزنی کردند تا فصل را توفانی شروع کنند اما برای بارسلونا بسیار سخت تمام شد.

پس از بازی رونالد کومان: "همین را داریم و باید چند هفته دیگر منتظر دمبله، فاتی و آگوئرو باشیم که از مصدومیت برگردند و بتوانند به جمع ما اضافه شوند و تیم را تقویت کنند. امشب فقط سه مهاجم داشتم و از لحاظ تاکتیکی نیز مقاطعی بازی تحت کنترل ما بود ولی شیوه بازی بایرن ترسناک بود و فعلا تیمی کاملا بهتر از ما هستند."

بارسا که یک مصدوم نیز داشت، کومان در مورد آن گفت: "هم مشکل بدنی داشت و هم بیمار بود. نمی‌خواستم ریسک کنم. به همین دلیل تقاضای تعویض داد و قبول کردم."

 

شکست برابر قدرت بایرن: "نمی‌خواهم گلایه و بهانه جویی کنم ولی تفاوت کیفی دو تیم کاملا واضح بود. بیشتر بازیکنان بایرن سال‌هاست کنار هم بازی می‌کنند و نیمکت قوی‌ای در اختیار شان است. هم درون زمین و هم روی نیمکت به ما برتری داشتند. ما در تیم خود بازیکنان جوان زیادی داریم که طی سه سال آینده تبدیل به بازیکان بهتری می‌شوند. قبول کردن این موضوع شاید سخت باشد ولی ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا مصدومان برگردند و مطمئنا بهتر از این‌ها خواهیم شد."

کومان در ادامه اضافه نمود: "اگر بخواهیم بازیکنان دو تیم را مقایسه کنیم، به زودی متوجه تفاوت‌ها می‌شویم. ما 19 یا 20 ساله‌های زیادی داریم که تجربه لازم را ندارند. زمان که بگذرد، تفاوت کیفی دو تیم کمتر خواهد شد. اعتراضات علیه سرجی؟ می‌دانیم که او یک مدافع کناری نیست و دفاع تک به تک مقابل آلفونسو دیویس سرعتی غیرممکن است. اعتراض‌ها درست نبود ولی در مجموع، هواداران به خوبی تیم را حمایت کردند و درک می‌کنند که بارسا فعلا همین است و نباید انتظار بیشتری داشت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала