Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر رئال؛ میلان اولین نمایش بزرگ اروپایی برای رئالِ آنچلوتی

© REUTERS / SUSANA VERAوينيسيوس جونيور
وينيسيوس جونيور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید کارش را در لیگ قهرمانان امشب با دیدار برابر اینترمیلان در ورزشگاه قهرمان ایتالیا آغاز می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید امشب با بازی برابر اینتر گام به لیگ قهرمانان اروپا می‌گذارد. رقابتی که تیم رئال را متحول می‌کند و حتی گاهی اوقات ابهاماتی را پیرامون این تیم رقم می‌زند.

این بار، مرحله برگشت و رقیبی که باید شکست بخورد بالا است: سن سیرو و اینتر میلان. استادیومی که در آن رئال مادرید یکی از 13 جام لیگ قهرمانان‌اش (اوندیسیما) را فتح کرد و امشب در مجموع 50 درصد از ظرفیت آن پر خواهد شد. (حدود 37000 هوادار)

از سوی دیگر، رقیبی که اینترمیلان خواهد بود، خاطرات اخیرش را با مادرید زنده خواهد نمود هرچند بد، زیرا آنها در دو مسابقه سال گذشته (0-2 در میلان و 3-2 در مادرید) شکست خوردند.

در حال حاضر، بدون حضور مردان مهم در ترکیب‌اش چون آنتونیو کونته روی نیمکت، اشرف حکیمی در دفاع یا لوکاکو در خط حمله، آنها در اولین بازی خود با شکست دادن رئال محکوم هستند و با توجه به اهمیت کمتر بازی برابر شاختار دونتسک، این تیم برای کسب جایگاه اول گروه D تلاش خواهد کرد.

بدون فشار احتمالی

به همین ترتیب، رئال مادرید به دنبال این است که با پیروزی در این سفر جدید در لیگ قهرمانان شروع کند. قهرمانی که با پوشیدن آن پیراهن همیشگی مدنظر، فشار زیادی را متحمل می‌شود، اما نه با فشار بهترین بازیکن زیرا یک قدم بالاتر تیم‌هایی مانند چلسی، منچسترسیتی یا پاری‌سن‌ژرمن هستند که از نظر کیفیت و کمیت از بقیه پیشی می‌گیرند.

بنابراین آنچلوتی با همه سربازان‌اش به جز کروس، بیل، مارسلو، مندی و سبایوس مصدوم به این بازی می‌روند، بنابراین انتظار می‌رود تیم اصلی انتخاب شده توسط مربی ایتالیایی تغییرات بسیار کمی در مقایسه با تیم پیشنهادی قبل از سلتا داشته باشد.

تیمی که در آن همه نگاه‌ها به وینیسیوس خواهد بود. ستاره برزیلی، پس از عملکردش در بازی‌های اخیر، قبلاً شاهد بزرگی بنزما بوده و باید دید آیا در یک شب بزرگ اروپایی نیز او هاله‌ای را که اخیراً او را احاطه کرده حفظ می‌کند یا خیر؟

از سوی دیگر، اینتر میلان مصدومانی چون اریکسن و سنسی را در مرکز زمین دارد، بنابراین سیمونه اینزاگی می‌تواند یازده بازیکن دیگرش را در این مسابقه به میدان بفرستد که در آن، بیش از هر چیزی، چهره لاوتارو مارتینز آرجانتینی خودنمایی می‌کند. در حالی‌که در خط حمله او را ادن ژکو همراهی خواهد نمود.

 

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

هندانوویچ؛ دی‌فرای، اشکرینیار، دی‌مارکو؛ بارلا، چاهان‌اوغلو؛ پریشیچ، بروزویچ، دارمیان، ژکو و لاوتارو

 

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتو؛ کارواخال، ناچو، میلیتائو، آلابا؛ کاسمیرو، والورده، مودریچ، هازارد، بنزما و وینیسیوس

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала