Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید بالاتر از بایرن و بارسا در فهرست کسب جوایز نقدی یوفا + عکس

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
امسال یوفا در مجموع مبلغ 600 میلیون یورو را به عنوان جایزه، از جمله سهام مبتنی بر نتایج تیم‌ها توزیع خواهد کرد که رئال مادرید می‌تواند 51.4 میلیون درآمد داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیگ قهرمانان بار دیگر میلیون‌ها یورو به عنوان جایزه بین باشگاه‌های شرکت کننده تقسیم خواهد کرد. البته باشگاه‌های که به خاطر کسب درآمد بیشتر یوفا را تهدید به ایجاد سوپرلیگ کرده بوند، نیز از این پول نقد اهدایی یوفا سود ببرند.

باشگاه‌ها برای هر پیروزی در مسابقات 2.8 میلیون یورو و برای هر تساوی 930.000 یورو پول می‌گیرند.

هر تیم فقط برای شرکت در مرحله گروهی 15.64 میلیون یورو هزینه دریافت می‌کند. تیم‌هایی که به مرحله یک شانزدهم نهایی برسند با 9.6 میلیون یورو جایزه، 10.6 میلیون یورو برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی، 12.5 میلیون یورو برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی و 15.5 میلیون یورو به هریک از فینالیست‌ها اهدا می‌شود. برنده 4.5 میلیون اضافی دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که ممکن است یک باشگاه در مجموع 85.1 میلیون یورو جایزه نقدی بگیرد اگر در ماه می آینده تیمی در سن پترزبورگ به عنوان قهرمانی برسد – رقم 82.5 میلیونی را به دست خواهد آورد.

علاوه بر این، درآمد از مجموعه بازار حق پخش تلویزیونی و موقعیت یک باشگاه در رتبه بندی ضریب یوفا، یکی از ویژگی‌های جدید امسال است. هزینه‌های مبتنی بر ضریب توسط عملکرد باشگاه در 10 سال گذشته تعیین می‌شود. یوفا در مجموع 600.6 میلیون یورو سهام تقسیم می‌کند که ارزش هر سهم 1.137 میلیون یورو است. رئال مادرید با 51.4 میلیون یورو در این زمینه پیشتاز است. بایرن با 50.3 میلیون یورو دوم و بارسلونا با 49.2 میلیون یورو سوم هستند.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
پروژه شگفت‌انگیز رئال مادرید در 2022

درآمد حاصل از حقوق پخش تلویزیونی

در مورد مجموعه بازار، یوفا مبلغی بالغ بر 300.3 میلیون یورو ارائه می‌دهد. این معیارها بر اساس "ارزش نسبی هر بازار تلویزیونی که توسط باشگاه‌های شرکت کننده نمایش داده می‌شود" است - به عبارت دیگر، میزان علاقه هر تیم به میزان تماشاگران تلویزیونی در کشورش ایجاد می‌کند. مولفه دیگری نیز وجود دارد که با موقعیتی که یک باشگاه لیگ داخلی خود را در رقابت‌های قبلی به پایان رسانده، تعیین می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала