لاوروف: برای رفع خطرات ازهمسایگان خود دائم با "طالبان" در تماس هستیم

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
 وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید روسیه برای رفع خطر از همسایگان خود در آسیای مرکزی، باید تماس های خود با طالبان راحفظ نماید.

به گزار اسپوتنک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه (15 آگست) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «روسیه در مورد مسائل مربوط به رفع خطرات از همسایگان خود در آسیای مرکزی، تماس ها با "طالبان" (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) را حفظ می کند».

 پسکوف: مسکو برنامه ای برای مذاکره با مقامات جدید افغانستان ندارد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
پسکوف: مسکو برنامه ای برای مذاکره با مقامات جدید افغانستان ندارد

وزیر امور خارجه روسیه در ادامه گفت: "در این مرحله ... ما در مورد موضوعات جاری، تماس ها با آن ها را حفظ می کنیم، در درجه اول در مورد موضوعاتی که مربوط به رفع هرگونه خطری است که متوجه همسایگان ما در آسیای مرکزی باشد

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، تاکنون زمان کمی برای نتیجه گیری در مورد دولت جدید افغانستان گذشته است.

 وزیر امور خارجه روسیه افزود: «طالبان اعلام کردند که قصد بی ثباتی کشورهای همسایه را ندارند و یک دولت فراگیر تشکیل دهند که طیف کامل جامعه افغانستان، تعادل سیاسی، قومی را منعکس کند».

لاوروف گفت، نیز مانند اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان، از این رویکرد استقبال کرده ایم و اکنون در حال مشاهده نحوه اجرای وعده ها هستیم، البته زمان بسیار کمی برای نتیجه گیری نهایی گذشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала