Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمایش درخشان مندی در لیگ قهرمانان؛ 10 کلین شیت در 14 بازی + عکس

© REUTERS / Stephane Maheادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی Chelsea, Rennes
ادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی Chelsea, Rennes - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
مندی دومین دروازه‌بانی شد که درکمترین بازی 10 کلین شیت در لیگ قهرمانان ثبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادوارد مندی بازیکن چلسی به دومین دروازه‌بان تاریخ لیگ قهرمانان بدل شد که در کمتریک بازی‌ در این لیگ 10 کلین شیت کرده است.

ملی پوش سنگالی سه شنبه شب عملکرد فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و آبی پوشان در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل تیم زنیت سن پترزبورگ 1-0 پیروز شدند.

روملو لوکاکو ملی پوش بلجیمی در حالی که احتنال می‌رفت بازی مساوی بدون گل پایانیابد، در دقیقه 69 روی پاس سزار آزپیلیکوئتا، گل تعیین کننده را به ثمر رساند.

اما در این دیدار ستاره آفریقایی با حفظ دروازه‌اش در مقابل ستاره‌های لیگ برتر روسیه در انگلیس، دهمین کلین‌شیت را در سیزدهمین بازی خود انجام داد.

تنها کیلور ناواس، بازیکن ملی پوش کاستاریکایی، در بازی‌های کمتری (11) در دوران حضورش در تیم رئال مادرید به این رکورد رسیده است.

این بازیکن 29 ساله از تیم لیگ 1 رن در یک معامله 22 میلیون پوندی خریداری شد زیرا تیم لندنی به دنبال یافتن ثبات بین دروازه بود زیرا اشتباهات درواهز‌بان گران قیمت این تیم کپا آریزابالاگا بیشتر ازحد ممکن شده بود.

البته درخشش مندی مسبب اصلی شیران لندن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و سوپرجام یوفا شد.

بابرتری دیشب تیم چلسی خود را برای مصاف یکشنبه لیگ برتر انگلیس برابر تاتنهام آماده می‌کند که مندی در درون دروازه قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала