Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هر تیمی از این مثلت وحشتناک میترسد+عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
پی اس جی با ستاره های نامدار و میلیونی اش امشب در لیگ قهرمانان به میدان میرود.

به گزارش اسپوتنیک، از دقایقی دیگر تیم فوتبال پی اس جی در فصلی که هیچ کمی در ترکیب تیمش، بخصوص خط حمله اش ندارد، به مصاف کلوپ بروژ بلیجم خواهد رفت.

بدون شک پی اس جی به لطف خریدهای فوق العاده خوبی که در تابستان امسال کرده است، به تیمی پر ستاره تبدیل شده است که میتواند هر تیمی را در اروپا آزار دهد.

از دروازه بان گرفته که دوناروما را جذب کرده اند، تا راموس و اشرف در خط دفاع، واینالدوم در خط هافبک و جذب فوق ستاره ای مثل مسی که باعث شده تا همه نگاه ها به پایتخت نشینان فرانسه باشد.






View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

پی اس جی چندین سال است که پیشروی خوبی در لیگ قهرمانان دارد و حتی دو فصل پیش خود را به یک قدمی قهرمانی هم رساند، اما در نهایت دست پاریسی ها از رسیدن به جام کوتاه مانده است.

پی اس جی امشب در حالی در زمین نماینده بلجیم به میدان میرود که مثلت وحشتناک، مسی، نیمار و امباپه در این تیم حضور دارند و بدون شک همگی منتظر درخشش این سه بازیکن در خط حمله پاریسی ها هستند.






View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала