از آیفون 13 به طور رسمی رونمایی شد

© https://twitter.com از آیفون 13 به طور رسمی رونمایی شد
 از آیفون 13 به طور رسمی رونمایی شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
در مراسمی امروز 14 سپتامبر به طور رسمی ایفون 13 به معرفی گرفته شد.

به گزارش اسپوتنیک، آیفون 13 و 13 مینی دو پرچم‌دار جدید اپل هستند که به نسبت دو مدل پرو قیمت مناسب‌تری دارند. البته مدل مینی خیلی طرفدار زیادی ندارد اما مدل استاندارد سال‌هاست که در بین گوشی‌های اپل بیشترین فروش را دارد و به نظر می‌رسد امسال هم از قاعده مستثنی نباشد. در ادامه اما به بررسی مشخصات و قابلیت‌های این دو گوشی می‌پردازیم.

هشدار اپل: لرزش موترسایکل‌های پرقدرت دوربین آیفون را خراب می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
هشدار اپل: لرزش موترسایکل‌های پرقدرت دوربین آیفون را خراب می‌کند

آیفون 13 مینی مانند مدل سال گذشته نمایشگری 5٫4 اینچی از نوع OLED دارد و بنابراین کوچک‌ترین گوشی بین آیفون‌ها به حساب می‌آید. در عوض مدل استاندارد نمایشگری 6٫1 اینچی دارد اما از لحاظ کیفیت و نوع پنل و وضوح تصویر تفاوتی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. این نمایشگر هم به لطف فناوری جدید، 28 درصد از قبل روشن‌تر شده است و روشنایی حداکثری آن به 1200 نیت می‌رسد. نکته‌ی مثبت ماجرا اینجاست که اکنون اگرچه بریدگی یا همان ناچ را باز هم روی صفحه شاهد هستیم اما این‌بار اندازه‌ی آن 20 درصد کوچک‌تر شده است

برای این گوشی هم مانند نسل گذشته از شیشه‌ی سرامیک شیلد، استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 و 5 رنگ‌بندی جدید بهره می‌برد که شامل صورتی، آبی، مشکی، قرمز و Starlight (رنگ ستاره‌ای) می‌شود. آیفون 13 مینی اما در مدل پایه‌ی خود از 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به‌جای 64 گیگابایت بهره می‌برد که این خبر بسیار خوبی است (در گران‌ترین مدل هم ظرفیت حافظه‌ی داخلی به 512 گیگابایت می‌رسد). بسیاری از رقبای اندرویدی از این میزان حافظه‌ی داخلی در مدل پایه‌ی خود بهره می‌برند و خیلی خوب شد که در آیفون 13 مینی هم چنین تغییر مثبتی را شاهد هستیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала