Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق تلخ برای ستاره سیتی؛ درگذشت پدر«ناتان آکه» دقایقی پس از تماشای نخستین گل پسرش

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ناتان آکه مدافع جدید منچسترسیتی
ناتان آکه مدافع جدید منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
مدافع منچسترسیتی اعلام کرد که پدرش دقایقی پس از تماشای اولین گل پسرش در لیگ قهرمانان از دنیا رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، اعلام کرد که پدرش دقایقی پس از تماشای اولین گل پسرش در لیگ قهرمانان از دنیا رفته است.

Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
ورزش
لیگ قهرمانان اروپا؛ جشنواره گل سیتی برابر نماینده آلمان در اتحاد

این مدافع منچسترسیتی با انتشار بیانیه ای اینستاگرامی، از فوت پدرش دقایقی پس از گلزنی خود در مقابل لایپزیش خبر داد. بازیکن هالندی در جریان پیروزی 6 - 3 سیتی برابر لایپزیگ در دیدار چهارشنبه شب اولین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا دومین گلش از زمان پیوستن به این تیم در تابستان 2020 را به ثمر رسانده باشد.

آکه در پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشت:«هفته های اخیر، سخت ترین هفته های عمرم بوده است. من خوش شانس بودم که نامزد، خانواده و دوستانم بسیار حمایتم کردند. دیروز پس از دورانی سخت توانستم اولین گلم در لیگ قهرمانان را به ثمر برسانم و تنها چند دقیقه پس از این گل بود که پدرم با آرامش در حالی که مادر و برادرم در کنارش بودند از دنیا رفت

مدافع سیتی در ادامه نوشت:«شاید تقدیر بود که این طور پیش برود. دیدن بازی های من همیشه موجب خوشحالی و غرور او می شد. من می‌دانم که تو همیشه با من هستی، همیشه در قلب من خواهی بود و این گل برای تو بود پدر»

آکه اولین بازی خود را برای هالند در سال 2017 انجام داد و 22 بازی ملی برای تیم ملی انجام داد. او در سال 2020 با 41 میلیون پوند از بورنموث به منچسترسیتی نقل مکان کرد ، جایی که در مجموع چهار سال را گذراند و در سال 2012 به تیم جوانان چلسی پیوست که از فاینورد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Nathan Aké (@nathanake)

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала