Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال لفظی گواردیولا با محرز و گریلیش

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا با وجود گلزنی گریلیش و محرز در لیگ قهرمانان، از فعالیت آنان در دفاع به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا فاش کرد که در جریان پیروزی 6-3 مقابل لایپزیگ با گلزنان منچسترسیتی، ریاض محرز و جک گریلیش علناً مشاجره کرده زیرا آنها کارهای دفاعی خود را درست انجام ندادند.

سرمربی اسپانیایی گفت که آنچه را که در صحبت‌های تیمی نیمه وقت در ورزشگاه اتحاد از آنها خواسته شده بود انجام ندادند که منجر به عصبانیت وی گردید.

گواردیولا به BT Sport گفت: "ما در نیمه وقت در مورد نحوه انجام این کار صحبت کردیم و آنها آن را انجام ندادند. آنها بسیار خوب هستند، آنها چهار بازیکن را آماده می‌کنند تا شما را در پشت هافبک‌های مدافع درگیر شوید، جایی که بازیکنان زیادی وجود ندارد، جایی‌که توپ به بیرون می‌رود و وقتی از عقب حمله می‌کنند بسیار سریع هستند. کنترل آن آسان نیست اما وقتی آن توپ را به دست آورید بازیکنان زیادی در مقابل توپ قرار دارند و در هنگام انتقال یک یا دو پاس از پشت، شما می‌توانید حمله کنید."
گریلیش که چهارشنبه در کنار به ثمر رساندن یک پاس گل، یک گل زد؛ در توضیح بحث عصبانی شدن گواردیولا به BT Sport گفت: "این فقط یک کار دفاعی بود، من زیاد وارد آن نمی‌شوم زیرا او ممکن است همان تاکتیک‌ها را در آخر هفته بخواهد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала