Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند به فکر پیدا کردن جانشین هالند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
نشریه معتبر آلمانی گزارش کرده که بوروسیا دورتموند به دنبال پیدا کردن جایگزین ارلینگ هالند در تابستان آینده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ وقتی غول‌های اروپایی به سیگنال ایدونا پارک می‌آیند تا ستاره‌های دورتموند را بگیرند نمی‌دانند که بوروسیا دورتموند متخصص تمدید  فصل به فصل ستاره‌هایش است.

اما این کار در باره ارلینگ هالند فرق می‌کند. او که تا سال 2024 با زنبورها قرارداد دارد، می‌خواهد یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در چند سال آینده باشد، اما تیم آلمانی می‌داند که پس از پایان این فصل حفظ او عملاً غیرممکن است.

در قرارداد این ستاره بند 75 میلیون یورویی جا داده شده که دورتموند را مجبور می‌کند تا به دنبال جایگزینی برای ستاره‌اش باشد. همانطور که روزنامه آلمانی بیلد اشاره می‌کند، باشگاه آلمانی بازار نقل و انتقالات زمستانی را به عنوان آخرین مهلت تعیین کرده است، زیرا پاری‌سن‌ژرمن، دو تیم منچستر و رئال مادرید برای جذب هالند به شدت تلاش دارند. برای یافتن جایگزین این بازیکن، نام‌های چند بازیکن روی میز دورتموندی‌ها قرار دارد.

به گفته رسانه‌های آلمانی، لاوتارو مارتینز و تیمو ورنر جذاب‌ترین کاندیداهای لیست تیم دورتموند هستند. با این حال اما شرایط هر دو بسیار پیچیده‌تر از حد انتظار است. پس از جدایی اشرف حکیمی و روملو لوکاکو، این بازیکن با پیشنهادات بزرگ تاتنهام و اتلتیکو مادرید روبرو گردید اما مهاجم کنونی اینتر از بازار تابستانی بزرگ حفاظت شد و حالا به سنگ بنای اصلی پروژه نراتزوری تبدیل شده و از فروش احتمالی به تمدید نجومی رسیده است: "او به زودی قراردادش را با قهرمان فعلی سری A تا سال 2025 یا 2026 تمدید می‌کند که بابت آن هر فصل 6 میلیون دریافت خواهد کرد.

از سوی دیگر، موقعیت مُهاجم آلمانی چلسی به دلیل عملکرد ضعیف‌اش مورد انتقاد هواداران بوده و شاید قرارداد او را همین مورد تسهیل بخشد. ولی برای انتقال او به آلمان، اندکی مشکل آفرین است. طبق گزارش بیلد، لندنی‌ها 53 میلیون یورو برای او پرداخت کردند و توماس توخل هنوز مطمئن است که ورنر می‌تواند شرایط را تغییر بدهد. علاوه بر این، بایرن مونیخ نیز به شدت شرایط او را دنبال می‌کند. این باشگاه که ناگیلزمن را روی نمیکت دارد، در صورت جدایی لواندوفسکی، بازیکن آلمانی را از دست نخواهد داد.

به همه اینها باید این واقعیت را نیز اضافه کرد که به نقل از اسپورت بیلد، "این اولین انتخاب دورتموند نیست زیرا به هیچ وجه آنها را قانع نمی‌کند." امکان پذیرترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ها، مارکوس تورام و آندریا بلوتی هستند که می‌توانند هزینه‌های کمتر و قرارداد ساده‌ای داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала