Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرناندز و من‌یونایتد در آستانه توافق

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندز
برونو فرناندز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
برونو فرناندز و منچستریونایتد بر سر تمدید قرارداد مذاکرات شان جریان دارد و گفته می‌شود که مثبت است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود منچستریونایتد در حال حاضر مذاکراتی را با برونو فرناندز برای تمدیدش در این باشگاه آغاز کرده است.

هافبک پرتگالی از زمانی‌که در جنوری 2020 از اسپورتینگ لیسبون به شیاطین سرخ وارد شد، یک شگفتی بود که 44 گل در 85 بازی به ثمر رساند و یکی از بازیکنان اصلی زیر نظر اوله گونر سولسشیر بود.

فرناندز تا تابستان 2025 با یونایتد قرارداد دارد اما باشگاه در حال حاضر مشتاق است که به فرناندز به خاطر فرم عالی او پاداش دهد.

به گفته فابریزیو رومانو کارشناس نقل و انتقالات، یونایتد و فرناندز در مورد تمدید قرارداد وی در حال مذاکره مثبت بوده‌اند. رومانو می‌افزاید که یونایتد امیدوار است این بازیکن 27 ساله تا پایان سال به توافق جدیدی برسد و مذاکرات از ماه جولای ادامه دارد.

به نظر می‌رسد فرناندز تمایل زیادی برای ماندن در اولدترافورد دارد و قرارداد جدید می‌تواند برای باشگاه که به دنبال نگه داشتن هم تیمی‌اش پل پوگبا است، موثر باشد.

هر دو بازیکن در حال حاضر بازیکنان کلیدی خط حمله سولسشیر بوده‌اند که شامل خریدهای تابستانی کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو نیز می‌شود.

هافبک فرانسوی که در سال 2016 با مبلغ 89 میلیون پوند رکورد جهان را شکست، در دوران هدایت سولشیر به آرامی مورد توجه قرار گرفته اما تابستان آینده قراردادش با تیم خاتمه می‌یابد.

گفته می‌شود این بازیکن 28 ساله قصد دارد در یونایتد بماند و مذاکرات برای تمدید قرارداد فعلی وی به زودی انجام می‌شود. امتناع وی از تمدید قرارداد تا کنون باعث نگرانی در اولدترافورد شده که او احتمالا تابستان آینده با یک انتقال رایگان جدا خواهد شد.

اما اتلتیک ادعا می‌کند که شنبه یونایتد با پیروزی 4-1 مقابل نیوکاسل تأثیر بسزایی در تفکر برنده جام جهانی در مورد آینده‌اش داشته و او در فکر جدایی از تیم سولسشیر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала