Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم اینتر: مقابل تیمی مثل رئال مادرید جایی برای اشتباه ندارید

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
مهاجم آرجنتینی اینتر نکات مثبتی در عملکرد اینتر مقابل رئال مادرید می بیند.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر شب گذشته در مسابقه ای که چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، با یک گل مقابل رئال مادرید شکست خورد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
ورزش
رئال 1 اینتر 0 ؛ رستگاری آنچلوتی در دقایق پایانی سن سیرو
لائوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتینی اینتر از عملکرد تیمش برابر رئال راضی است و درخشش کورتوا را باعث پیروزی تیم مادریدی دانست. ستاره اینتر پس از بازی در خصوص عملکرد تیمش برابر رئال مادرید گفت:«ما می‌دانیم که لیگ قهرمانان اروپا رقابت بزرگی است و سطح کیفی رئال را هم به خوبی می‌دانستیم.»
مهاجم آرجنتینی اینتر در ادامه گفت:«اگر برابر تیم بزرگی چون رئال گل نزنی باید تاوان پاس بدهی. اگر گل نزنید، شکست ممکن است هر لحظه از راه برسد. اکنون باید به فکر تلاش بیشتر باشیم. باید در نقاطی که اشتباه عمل کردیم، بهتر شویم و از طرفی هم نباید تمام کارهای خوبی که انجام دادیم را فراموش کنیم.»

چهارشنبه شب دو تیم اینتر و رئال مادرید از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و در پایان رئال مادرید موفق شد با گل رودریگو به پیروزی رسید.

در این دیدار تیبو کورتوا گلر بلژیکی رئال مادرید نمایش بسیار درخشانی در درون دروازه داشت و توانست تا پایان بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала