Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: به لطف کورتوا در نیمه اول گل نخوردیم + ویدیو/عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی از پیروزی تیم‌اش ابراز خوشحالی نمود و در مورد درخشش کورتوا و رودریگو به خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب رئال مادرید با یک گل میزبان سخت و قوی‌اش (اینتر) را در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکست داد تا معتبرترین لیگ اروپایی را با پیروزی آغاز کند که می‌تواند روی روند کار این تیم در ادامه بازی‌ها تأثیر مستقیم داشته باشد.

اما کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از برتری یک بر صفر تیم‌اش ابراز خوشحالی کرد اما اذعان کرد که او به این واقعیت که تیم‌اش نشان می‌دهد می‌داند چگونه باید رنج بکشد، افتخار می‌کند.

تیبو کورتوا در فُرم خوبی قرار داشت چرا که غول اسپانیایی در دقیقه 90 یک گل پیروزی بخش به ثمر رساند اما دروازه‌بان رئال نیز تحت فشار حملات سهمگین تیم سیمون اینزاگی قرارداشت.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: "بازی را دوست داشتم زیرا ما مجبور بودیم رنج بکشیم و از جمع و جور شدن رنج بردیم. این را دوست دارم، این که بدانم چگونه باید رنج بکشیم و نشان دهیم که این تیم می‌تواند فداکاری کند و شخصیت دارد."

آنچلوتی در ادامه با تحسین کورتوا اضافه کرد: "این یک پیروزی بسیار مهم بود، ما در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم، به لطف کورتوا در نیمه اول گلی دریافت نکردیم."

رودریگو گل برتری کهکشانی‌ها را ثبت نمود که می‌تواند جرقه‌ای باشد برای دوران حرفه‌ای‌اش در رئال و سرمربی ایتالیایی از تأثیر او خوشحال شد.
کارلتو گفت: "من در مورد قرار دادن او در نیمه دوم فکر کردم، اما اینتر ما را به خوبی در مرکز بسته بود. می‌خواستم بازی را از جناح باز کنم، به همین دلیل رودریگو را به زمین فرستادم. بازی توسط بازیکنان به نتیجه رسید، سپس تغییرات مهم بودند زیرا بازیکنان تازه کار بودند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала