Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشک ریزی روبرتو پس از انتقاد شدید هواداران

© REUTERS / Albert Geaسرجیو روبرتو مدافع بارسلونا
سرجیو روبرتو مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
روبرتو پس از فحش هواداران بارسا در جریان بازی مقابل بایرن به او، به شدت اشک ریخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخی روبرتو ستاره همه کاره بارسلونا پس از آن‌که هوادارانش در شب شکست تحقیرآمیز 3 بر صفر مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا او را مورد انتقاد قرار دادند، در رختکن باشگاه به شدت اشک ریخت.

این بازیکن ملی پوش از سوی 40 هزار هوادار بارسا مورد تمسخر و فحش قرار گرفت و هنگام تعویض در نیمه دوم نیز بر او اعتراض کردند.

به گزارش AS روبرتو آنقدر از این وضعیت ویران شده بود که بعد از مسابقه در رختکن اشک ریخت.

هواداران بارسلونا به وضوح از آنچه در مقابل آنها رخ می‌داد خشمگین بودند زیرا بایرن که در آخرین بازی آنها را 8 بر 2 شکست داده بود؛ بار دیگر این تیم را با اختلاف 3 گله از پیش رو برداشت اما روبرتو به طرز محسوسی متمایز می‌شد و هر بار که توپ را لمس می‌کرد، صدای هیاهو بلند می‌شد.

خصومت با روبرتو که سابقه خدمت طولانی مدت در باشگاه را دارد و از آکادمی افسانه‌ای آنها یعنی لاماسیا فارغ شده، ممکن است ارتباطی با وضعیت قرارداد وی داشته باشد.

بارسلونا مشتاق به توافق با وی برای تمدید قرارداد فعلی‌اش است، اما به نظر می‌رسد این بازیکن 29 ساله قصد دارد در پایان فصل با یک انتقال رایگان جدا شود.

بازیکنان ارشد تیم مثل سرجیو بوسکتس و جرارد پیکه از جمله افرادی بودند که گفته شد پس از شکست شرم آور سه‌شنبه شب روبرتو را در رختکن تسلی دادند.

روبرتو شب سختی را پشت سر گذاشت، زیرا آلفونسو دیویس و لروی سانه بازیکنان بزرگ بایرن او را با مشکل روبرو ساختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала