Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر محل زندگی 6 میلیون پوندی رونالدو به دلیل صدای گوسفندان

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
رونالدو کمتر از یک هفته پس از حضورش در منچستر، عمارت 6 میلیون پوندیر چشایر را ترک نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگشت، در کمتر از  دو هفته جورجینا رودریگز 27 ساله و چهار فرزندش را از خانه فعلی به خانه جدید منتقل کرده است.

گفته می‌شود این سوپراستار 36 ساله، خانه 7 خوابه و 6 میلیون پوندی خود را در  چشایر با 23 هکتار زمین به مبلغ 3 میلیون پوند متعلق به اندرو کول ستاره سابق منچستریونایتد تغییر داده است.

یک منبع به سان گفت: "در حالی‌که این ملک زیبا است و در مزارع نوردی و جنگل قرار دارد، همچنین نزدیک گوسفندهایی بود که صبح زود بسیار سر و صدا داشتند. این جاده دارای یک مسیر پیاده روی عمومی در سراسر زمین بود و جاده‌ای که در پیشرو قرار داشت، نمای داخلی دروازه‌های آن را نشان می‌داد. رونالدو یک حرفه‌ای واقعی است که به استراحت و بازیابی بعد از بازی اهمیت زیادی می‌دهد، بنابراین تصمیم گرفت که بهتر است او و خانواده‌اش نقل مکان کنند."

عمارت جدید او که گفته می‌شود در چشایر و متعلق به اسطوره یونایتد "کول" است، ظاهرا دارای استخر، سینما و گاراژ به اندازه کافی برای چهار موتر است. همچنین گفته می‌شود که این ساختمان دارای دوربین‌های مدار بسته، دروازه‌های برقی و نگهبانان گشت زنی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала