Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان و رونالدو به هم می‌رسند؟

© AFP 2023 / GERARD JULIENزیدان با کریستیانو رونالدو Ronaldo - Zidane
زیدان با کریستیانو رونالدو   Ronaldo - Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، سرمربی اسبق رئال مادرید یکی از سه گزینه برای جانشینی سولسشر در منچستریونایتد است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با داشتن ستاره‌های نام‌دار نظیر کریستیانو رونالدو در ترکیب خود، چهارشنبه اما عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت مغلوب این تیم گم‌نام سوییسی شدند.

Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
ورزش
پس از یک‌ونیم سال، رئال به برنابئو برمی‌گردد؛ این‌بار بدون راموس و زیدان

داشتن چنین ترکیبی آن با با ستاره‌ه برای یک مربی می‌تواند خطرساز باشد؛ چراکه در صورت عدم کسب نتیجه بسیار زود ممکن است اخراج شود.

در همین رابطه، نشریه دیلی اکسپرس خبر داده که سرمربی کنونی شیاطین سرخ به صورت جدی خطر اخراجش را حس می کند. رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که اگر این تیم پرستاره نتواند نتیجه بگیرد احتمال اخراج مربی زیاد خواهد بود.

در صورت اخراج این مربی اهل ناروی، دیلی اکسپرس به گزینه‌های جانشینی سولشر در منچستریونایتد اشاره کرده است که آنتونیو کونته، برندان راجرز و زین الدین زیدان سه گزینه اصلی هستند. 

سرمربی فرانسوی اسبق رئال مادرید پس از جدایی از جمع کهکشانی‌ها در حال حاضر بدون تیم است. در این صورت، منچستریونایتد می تواند به لطف در اختیار داشتن سه بازیکن محبوب وی یعنی کریستیانو رونالدو، رافائل واران و پل پوگبا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

از سوی هم، احتمال انتصاب آنتونیو کونته نیز محتمل است. سرمربی اسبق اینتر که مذاکراتی هم با آرسنال داشته از زمان ترک باشگاه ایتالیایی بدون تیم است و حالا این فرصت را دارد تا دوباره به لیگ انگلیس برود.

آخرین گزینه هم برندن راجرز است. گزارش‌ها می‌رساند که او برنامه‌های برای ترک لسترسیتی ندارد.


منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بازی مهم دیگری مقابل ویارئال دارد که ناکامی در این بازی می تواند سولشر را به خط پایان برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала