وزیر مخابرات طالبان مالیات ده درصدی بر کریدت‌کارت‌های موبایل را بررسی می‌کند

© Photo / ATRAوزیر مخابرات طالبان مالیات ده درصدی بر کریدت‌کارت‌های موبایل را بررسی می‌کند
وزیر مخابرات طالبان مالیات ده درصدی بر کریدت‌کارت‌های موبایل را بررسی می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
نجیب‌الله حقانی، سرپرست وزارت مخابرات گروه طالبان می‌گوید که مالیات ده درصدی بر کریدت‌کارت‌های موبایل توسط این گروه بررسی می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت مخابرات طالبان در صفحه فیس‌بوک اش نگاشته است که در آغاز این دیدار پس از معرفی کلیه کارمندان اداره آتر ، تعدادی از مسئولین این داره وظایف، اهداف و فعالیت های مربوطه خویش را در قالب پریزینتیشن به وزیر محترم مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ارائه کردند.

دیدار مقامات سازمان ملل متحد با رئیس استخبارات طالبان در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
دیدار مقامات سازمان ملل متحد با رئیس استخبارات طالبان در افغانستان

در ادامه این نوشته آمده است که همچنین معین پالیسی و برنامه های وزارت مخابرات در رابطه به 10% محصول خدمات مخابراتی صحبت نمود.

نوشته می افزاید که وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ضمن استقبال از مسئولان افزود که نزد مردم برخی نگرانی ها در مورد شرکت های مخابراتی وجود دارد، که باید بررسی و وضاحت داده شود، و لازم است که نه تنها در مورد 10% محصول مخابراتی روشنی انداخته شود، بلکه علاوه بر این، ملت از خدمات شبکه های مخابراتی مانند سرعت، کیفیت و قیمت نیز شاکی اند و این خدمات رضایت بخش نیست. بنابراین، از این پس کنترل و نظارت بر شبکه های مخابراتی در پرتو قانون و شروط جواز انجام خواهد شد.
وزیر مخابرات طالبان تاکید کرده است که قانون باید بالای همه یکسان اعمال شود، در صورت وجود هرگونه مانع و یا ممانعت در هر مکانی، باید با آن برخورد قانونی صورت گیرد تا خدمات با کیفیت و ارزان به شهروندان ارائه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала