Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان در آستانۀ اخراج؛ ضرب‌الاجل بارسلونا به مربی هالندی

عضو شوید
مطبوعات کاتالونیا گزارش داده اند که کومان پس از شکست مقابل بایرن مونیخ تا حد زیادی اعتبارش را از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا سه شنبه شب برابر بایرن حرفی برای گفتن نداشت و بازنده تمام عیار بود. بایرنی ها سه گل در نوکمپ زدند تا شروعی توفانی در لیگ قهرمان داشته باشند و بارسا با این باخت خانگی نشان داد که فعلا در زمره مدعیان نیست.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
ورزش
لاپورتا به هواداران: به ما اعتماد داشته باشید، وضعیت بارسا تغییر میکند

در پی این شکست سنگین، اکنون جایگاه رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا بیشتر در خطر افتاده است. در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» گزارش داده است که در حال حاضر مدیران بارسلونا به مربی هالندی اولتیماتوم داده اند.

در واقع بارسلونا تا قبل از بازی حساس با اتلتیکو چهار بازی مقابل گرانادا، کادیز، لوانته و بنفیکا دارد و مدیران بارسا امیدوارند که تیم کومان تا آن زمان کمی خودش را جمع و جور کند به خصوص که رئال مادرید بارسلونا باید در روز دوم آمان به مصاف هم بروند.

اسپورت، نشریه دیگر چاپ اسپانیا نیز در همین رابطه گزارش داده که خوان لاپورتا، رییس باشگاه بابت شکست تحقیرآمیز بارسا در نوکمپ مقابل بایرن مونیخ ناامید شده و در صورتی که کومان موفق نشود در بازی با تیم‌های گرانادا، کادیس و لوانته حداکثر امتیازات را کسب کند، با او قطع همکاری خواهد کرد.

بارسا پیش از ال کلاسیکو در لالیگا باید به مصاف گرانادا، اتلتیکو و کادیز برود و در لیگ قهرمانان نیز باید در زمین بنفیکا بازی کند. بارسا پس از سال ها صعودش به یک هشتم نهایی تضمین شده نیست و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به هر صورت به نظر می رسد که هر چند که کومان حداقل در چند بازی آینده روی نیمکت بارسا خواهد نشست اما اخراجش در هفته های آینده دور از انتظار نیست. البته بارسا به جز ژاوی گزینه دیگری هم برای جانشینی مربی هالندی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала