Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحسین پرز از سوی دشمن دیرینه؛ نائب رئیس اقتصادی بارسا مدیریت او را ستود

© AFP 2023 / JOHANNES EISELEفلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
ادوارد رومئو معاون اقتصادی بارسلونا، شیوه مدیریت فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید را مورد ستایش قرارداد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که وضعیت نگران کننده مالی بارسلونا بسیار مورد بحث قرار گرفته، رئال مادرید در شرایط بسیار بهتری قرار دارد و آرزو دارد تابستان آینده کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را نیز به خدمت بگیرد.

ادوادرد رومئو نائب رئیس اقتصادی بارسا در گفتگو با برنامه ال‌پارتیدازو د کوپه گفت:

"این امکان وجود دارد که آنها امباپه و هالند را جذب کنند. رئال مادرید یک باشگاه بزرگ است و آنها یک باشگاه بسیار قوی هستند. اگر ما در سال‌های اخیر دقت لازم را انجام داده بودیم، ما نیز در همین وضعیت قرار داشتیم. به نحوی که فلورنتینو پرز باشگاه را اداره می‌کند، باید کلاه خود را به احترام او از سر بردارید. در سطح اقتصادی و تجاری، هیچ کس قرار نیست از مزایای آقای پرز استفاده کند."
رومئو اضافه کرد: "من در سطح تجاری و در سطح شخصی او را بسیار تحسین می‌کنم. او را هر بار که ملاقات می‌کردیم بسیار مهربان بود. من فقط می‌توانم کلمات تحسین آمیز او را بیان کنم."

خروج لیونل مسی از بارسلونا در نتیجه سوء مدیریت مالی ضعیف باشگاه تحت مدیریت قبلی بود، اما رومئو اذعان می‌کند که خاویر تباس رئیس لالیگا، یک اولتیماتوم به باشگاه کاتالان ارائه داد که آنها به سادگی نمی‌توانستند از قالب پرداخت" شرکای اصلی CCV" بدرآیند.

رومئو خاطرنشان کرد: "در نهایت آقای تباس کار ما را در مورد مسی انجام داده است. ما به دلیل شرایط ارثی مشکلی به نام بازی جوانمردانه [مالی] داشتیم، اما اگر سندی را امضا می‌کردیم می‌توانستیم درک متفاوتی داشته باشیم. در نهایت این امر امکان پذیر نبود زیرا چیزی بود که نمی‌توان امضا کرد زیرا که پرداخت بدهی باشگاه را به خطر انداخت و وام مسکن 50 ساله با قیمت گزاف بود. این صندوق دو میلیارد یورو سرمایه گذاری کرد و آن را به 22 میلیارد یورو تبدیل نمود."
رومئو در ادامه تصریح نمود: "برای باشگاهی مانند بارسلونا به معنای هزینه مالی بیش از 13 درصد است و ما این گزینه را داریم که کمتر از دو درصد از منابع مالی خود را تأمین کنیم. این عملیات از نظر مالی مقرون به صرفه نبود. ما دوست داشتیم مسی بماند اما نمی‌توانستیم آن را با آن شرایط بپذیریم. باشگاه بالاتر از هر کسی است. بدیهی است که مسئولیت با باشگاه است اما ما شرایط فاجعه باری را به ارث برده‌ایم و این عواقب آن است."

آینده رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا پس از شکست 3-0 این تیم در خانه مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان بار دیگر زیر سوال رفت، با این حال برخی اظهار داشتند که بلوگرانا نمی‌تواند راه‌اش را از مربی هالندی جدا کند، تصوری که رومئو رد نمود.

او تأیید کرد: "پاسخ سیاسی این است که نیازی نیست و پاسخ واقعی این است که این مشکل مالی است اما نیازی به آن نیست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала