Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز مدیربرنامه‌های پوگبا به یوونتوس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
مینو رایولا مدیربرنامه‌های پُل پوگبا از احتمال بازگشت پوگبا به یوونتوس خبر داد و این انتقال را مرتبط به برنامۀ باشگاه تورین دانست.

به گزارش اسپوتنیک، پُل پوگبا، ستاره فرانسوی شیاطین سرخ، تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرار دارد و گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده او در اوایل نقل‌وانتقالات تابستانی شدت گرفته بود و به نظر می‌رسید که او راهی پاریسن‌جرمن شود.

پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
بارسا علاقمند جدی پوگبا؛ لاپورتا به رایولا تماس گرفت

پی‌اس‌جی اما مسی را به خدمت گرفت و در نهایت این بازیکن در الدترافورد ماند و هنوز مشخص نیست که قرارداد خودش را با شیاطین سرخ تمدید خواهد کرد یا خیر.

در همین حال خبرها از ایتالیا می‌رساند که باشگاه یوونتوس به بازگرداندن این بازیکن علاقه‌مند است و در جنوری مذاکرات خودش را آغاز خواهد کرد تا وی را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.

امروز نیز مینو رایولا مدیربرنامه‌های ستاره فرانسوی از احتمال بازگشت وی به یوونتوس خبر داد و این انتقال را مرتبط به برنامۀ باشگاه تورین دانست.

رایولا در این مورد گفت:" قرارداد پل پوگبا در ماه جون با یونایتد به پایان می‌رسد و ما با این باشگاه مذاکره خواهیم کرد تا ببینیم که شرایط چگونه پیش می‌رود. پُل هنوز هم عاشق تورین است. بله، شانس بازگشت این بازیکن به یوونتوس وجود دارد اما باید دید که برنامه‌های باشگاه ایتالیایی در این باره چطور خواهد بود."

این در حالی است که پوگبا در سال 2012 از یونایتد به یوونتوس پیوست و برای چهار سال در این باشگاه توپ زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала